Virheellinen laskutus?

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

HEI!

Minulle tuli kuukausittainen lasku (********)

Yllätyksenä siellä oli norm 39,90€ maksun lisäksi kaksi kanavapaketti maksua mukana???
Kanavapaketti Sonera URHOtv Total 01.04. - 30.04. 1 kk 19,95
Kanavapaketti Viasat Film 01.04. - 30.04. 1 kk 24,99
En ole todellakaan! tilannut kyseisiä kanavapaketteja!

En ymmärrä mistä nämä lisäpaketit ovat edes ilmestyneet laskuun.. Omat sivut --> liittymänhallinta --> liittymä ja palvelut osiossa minulla on tilaus Sonera Viihdepaketti
Sonera Laajakaista 24M/1M 39.90 €/kk
Sonera Koti TV
Eikä siellä ole mainintaa kyseisistä kanavapaketeista.

7 kommenttia

Hei Scaaap

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Onko nämä kyseiset kanavapakettien hinnat maksettava, mitkä on ihmeellisesti jostain ilmestynyt`????
Hei Scaaap!

Katsoinkin, että olet ollut yhteydessä Asiakaspalveluumme tänään ja kanavat on nyt irtisanottu. Asiakaspalvelu hoitaa kaikki hyvitysasiat tapauskohtaisesti, joten mikäli teillä ei ollut puhetta laskutuksesta tulee sinun ottaa uudestaan yhteyttä Asiakaspalveluumme. Kanavien laskutus loppuu irtisanomispäivään.
Itse sain 50€ laskun 20€ laskun sijaan. Olisiko mahdollista saada soittoa tai edes vastausta teiltä?
gefaus: Lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi, jotta voin katsoa tilannetta tarkemmin. Vaihtoehtoisesti voit ottaa asiassa yhteyttä Asiakaspalveluumme.
No nytten on lisätty.
Tiedoksi tuosta toimitusmaksusta sen verran että mitään KULUJA ei pitänyt tulla.
Ja lisätään nyt tähän vielä sekin että, teiltä otin tarjouksen mm 24/7 palveluun mutta ei sekään mutkitta toiminut. Vaihdan kohta operaattoria jos tähän ei ala tulemaan järkeä.
Toimitusmaksun saatte hyvittää ja laittaa kokonaan uuden laskun!
Hei gefaus!

Asia on hoidettu kuntoon Asiakaspalvelussamme. Pahoittelemme tapahtunutta ja palaute virheestä on ohjattu eteenpäin.

Toivon, että yhteistyömme jatkuu tapahtuneesta huolimatta valoisissa merkeissä. Mukavaa kesää!

Vastaa