Virheellinen laskutus

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Jostain syystä minulta yritetään laskuttaa jo maksettuja laskuja ? Tai maksetut laskut eivät näy omilla sivuillani laskutusosiossa.

5 kommenttia

Pelkään, että mun liittymä suljetaan tuon yhden laskun vuoksi. Pakko kai maksaa, vaikka mielestäni se on jo maksettu. Vähän turhauttavaa hommaa, kun muutoinkin rahat on finaalissa 😞
Hei Perhonen666!

Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin katsotaan mikä tilanne laskuissa on. Ilmoittele sitten tänne kun olet lisäyksen tehnyt niin tiedetään jatkaa asian käsittelyä.
Hei,

Yritin jo aiemmin laittaa asiakasnumeroni, mutta ohjelma herjaa numeron olevan liian pitkä ? Siinä on 11 numeroa.
Perhonen666: Asiakasnumerossa on 10 numeroa. Lisää se ilman ylimääräisiä välilyöntejä niin sen pitäisi mahtua sinne kyllä normaalisti.
Hei,

Minun asiakasnumerossani on 11 numeroa.

Anna

Vastaa