Virheellinen sopimus aiheutti harmia

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tilasin kesällä mobiililaajakaistan 3,6Mbit/s maksiminopeudella. Kuukausimaksuksi mainostettiin muistaakseni 9,90€ .
Sopimuspaperissa, jonka silloin sain lukee selvästi, että liittymään kuuluva mokkula on hoidettu "kertamaksulla", joka mielestäni silloin tarkoitti sitä, ettei siitä silloin mene mitään kuukausimaksua. Sain käsityksen, että mokkula siis kuuluu kauppaan ja minulle silloin ilmoitettuun kk-hintaan (9,90€ ). Aloin myöhemmin ihmetellä 3€:n lisämaksua per kuukausi. Otin asiasta selvää ja kävi ilmi, että sopimuspaperi olikin täytetty väärin. Siihen olisi pitänyt ilmeisestikin printata sen "kertamaksun" sijasta tuo kk-maksu..
Ko. sopimuksen tehnyt myyjä kertoi minulle myöhemmin huomanneensa virheen ja soittaneensa eteenpäin (muttei minulle) ja virhe oli sittemmin korjattu Soneran päässä. Itse en tästä muutoksesta tiennyt mitään. Väitettin kovasti kerrotun. Enpähän kyllä tälläistä muista. Minulla on edelleenkin ainoana sopimuspaperina se versio, jossa mokkula on "maksettu" eikä siitä sen mukaisesti mene kk-maksuja. Jos minä ihan oikeasti olisin tiennyt tästä, olisin varmasti vaatinut, että kirjoitetaan uusi, oikeat ehdot sisältävä sopimuspaperi. Mitä helkuttia sellaisella tekee, joka ei pidä paikkaansa?
Myös tästä on jätetty kysely omien sivujen kautta, mutta vastausta ei ole vielä nähty. Mahdetaanko nähdäkään. Se siitä kulta-asiakkuudesta ja yhtäjaksoisesta 15 vuoden asiakassuhteesta? Kaikki kasaantuu..

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa