Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pasi70_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Voiko laajakaista ongelmista keskustella ihmisen kanssa??

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve, voiko soneralla keskustella ihmisen kanssa liittyen laajakaistaongelmiin? Koneen kanssa keskustelu on pitkästyttävää.
25 vastausta
uusiasiakas82_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kysyisin itse ihan samaa. Aivan uskomatonta, ettei vikapalveluun voi soittaa ihmiselle. Meillä ei soneran lähettämä modeemi toimi ja vikailmoituksia tehty n. 15. Soneralta tulee aina viesti, että liittymänne on kunnossa!!!! Miten saamme asentajan käymään ja vaihtamaan modeemin????
dtt_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Samaa ihmetellään täälläkin. Tuntuu kuin olisi tipahtanut jonnekin asiakaspalvelun mustaan aukkoon. Enkä voi kytätä että joku Soneralta soittaisi minulle.
hanha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä ne vastaa numerossa 0200 17000. Vähän alle 20 min. piti jonottaa aamupäivällä.
Vilho_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä ongelmista on mahdotonta saada vastuuhenkilöä esiin. Hyvin ovat piiloutuneet puhelinvastaajien suojelukseen.
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laajakaistaliittymien Vikapalveluun saa yhteyden myös Laajakaistan vikailmoituslomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
tohtoritolonen_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinpä, se on oikein helppoa ja mukavaa käyttää lomakkeita netissä JOS YHTEYS EI TOIMI!
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
tohtoritolonen kirjoitti:
Niinpä, se on oikein helppoa ja mukavaa käyttää lomakkeita netissä JOS YHTEYS EI TOIMI!


Ohjeessa on se logiikka, että jos pystyy tänne kirjoittamaan niin silloin pääsee myös Omien sivujen palvelupyyntölomakkeille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Kauris38_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ihmettelen samaa. Ihan uskomatonta touhua nykyään!

Olen saanut onnellisesti nauttia toimivasta laajakaistayhteydestä ilman häiriöitä jo muutaman vuoden (sitä ennen oli satunnaisia häiriöitä, mutta silloinkin pääsi kesktelemaan ongelmasta IHMISEN kanssa ja hommat hoitui ja viat korjattiin nopeasti), mutta tänään heräsin ikävään todellisuuteen, kun laajakaista ei yllättäen toiminutkaan.

Onneksi on sattumoisin myös liikkuva laajakaista, jonka avulla nyt pääsin nettiin. Mutta eipä sekään toiminut ensin... oli aika avuton olo. Ja on edelleen, kun ei pääse ihmisen kanssa juttelemaan, kun olisi kiva tietää, onko tämä jokin laajempi ongelma vai vain ihan paikallinen.

Anyway, Sonera on mennyt nyt pahasti takapakkia palvelun suhteen.
hate67_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pasi70 kirjoitti:
Terve, voiko soneralla keskustella ihmisen kanssa liittyen laajakaistaongelmiin? Koneen kanssa keskustelu on pitkästyttävää.


Tuota samaa asiaa olen nyt ihmetellyt vähän reilun kuukauden. Pari vikailmoitusta on tullut jo tehtyä ja aina yhden ilmoituksen täyttöön pano kestää noin viikon ,jonka jälkeen tulee tekstiviesti että liittymä on kunnossa,vaikka ei ole.
No mulla loppuu soneran kahdenvuoden sopimus onneksi vuoden alussa ,joten taitaa olla parempi vaihtaa operaattoria
Tämän osion uusimmat keskustelut