Vuokraamosta löytyvä Expendabelles 3.0 ei ole Expendables 3

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Tiedoksi kaikille jotka harkitsevat tilaavansa Expendabelles 3.0 elokuvan videovuokraamosta, Kyseessä ei ole Expendables 3 - elokuva kuten helposti pikalukijana saattaisi kuvitella.

Elokuva on kategoriassa "katsotuimmat" elokuvat ja helposti voisi kuvitella vuokraavansa supertähtiä vilisevän super-action-pläjäyksen. Taitaa aika moni menneen samaan halpaan kuin allekirjoittanut.

Itse maksoin siitä sen 4 - 5 € mutta vaimoni kanssa emme voineet jatkaa elokuvaa 20 minuuttia pidemmälle, täysin laadutonta katsottavaa.

Kyseessä siis varsinainen rip-off ja harmi että jopa Sonera syyllistyy perinteisesti DVD myyjille perinteiseen asiakkaiden vedätykseen.

5 kommenttia

Moi heima-h8,
Palautetta ei tästä aiemmin ole tullutkaan, ja täytyy sanoa että tilanne on aika haastava. Elokuvan nimi on tuo Expendabelles 3.0, muulla nimellä sitä ei taida olla. Millä sen sitten selkeämmin erottelisi tuosta Expendables 3 elokuvasta..tuleeko sinulle itsellesi jotain ideaa mieleen?
Kunniamerkki +14
Nämä halpisroskaa tekevät tuotantoyhtiöthän nimeävät leffat tahallaan muistuttamaan kuuluisia elokuvia jotta joku onneton ostaisi / vuokraisi sen vahingossa.

Maksulliset streaming-palvelut ovat myös täynnä näitä samoja onnettomia tekeleitä.

Mielestäni palveluntarjoajakin voisi miettiä, mitä kaikkea tarjontaansa ottaa. Tottakai näitä leffoja saadaan halvalla, ja sitten voidaan mainostaa "tarjonnan laajuutta" kun on paljon leffoja valikoimissa, mutta jos niistä suurehko osuus on heikkolaatuista kopio-roskaa niin asiakkaiden pettymykseen on suuret mahdollisuudet...
Hei Mia, ja kiitos vastauksesta.

Tuskin tuolle elokuvan nimelle mitään voi tehdä, ja en ihmettele miksi tähän ei ole palautetta aikaisemmin tullut koska asiakas (kuten myös minä itse) on ostopäätöksen jo tehnyt. Vuokraamossa oleva Expendabelles 3.0 elokuva selviää helposti eri elokuvaksi kuin se toinen Expendables 3 jos vaivautuu elokuvan tietoja hiemankaan tarkemmin katsomaan.

Varsinainen pointti aikaisemmassa viestissäni on se että näitä "spin-off" elokuvia tehdään juuri siitä syystä että tutun oloisella elokuvan nimellä saadaan ihmiset ostamaan jotain siinä harhaluulossa että kyseessä on muuta kuin todellinen sisältö on.
Tuosta Expendabelles elokuvasta ei edes ole olemassa versioita 1.0 tai 2.0. Elokuvassa hypätään suoraan osaan 3.0 samaan aikaan kun tuo alkuperäinen Expendables 3 on markkinoilla, joten voi vain ihmetellä syytä moiseen.

Samaa kikkailua on käytetty monien muiden elokuvien kanssa perinteisesti DVD markkinoilla.

Ajatellen tuon elokuvan laatua, ja sitä että en muista koskaan missään nähneeni edes yhtä mainosta tuosta elokuvasta, niin voi myös ihmetellä sitä miten tuo on päätynyt tuolla vuokraamossa katsotuimpien elokuvien listalle. Jopa internetistä hakemalla on vaikea saada tuosta enempää informaatiota. Ehkä ainoa selitys sille suosiolle on se etten ole ainoa henkilö joka tähän nimikikkailuun sortunut.
kjns kirjoitti:

Mielestäni palveluntarjoajakin voisi miettiä, mitä kaikkea tarjontaansa ottaa. Tottakai näitä leffoja saadaan halvalla, ja sitten voidaan mainostaa "tarjonnan laajuutta" kun on paljon leffoja valikoimissa, mutta jos niistä suurehko osuus on heikkolaatuista kopio-roskaa niin asiakkaiden pettymykseen on suuret mahdollisuudet...


Naulan Kantaan, sanoit ääneen sen mitä itse ajattelin!
Ei kai ihmiset nimen mukaan elokuvia valitse. Itse katsoin elokuvan sen takia kun kiinnosti katsoa millainen elokuva naisten rymistelystä tehtiin. Todella surkea elokuva, mutta näillekin löytyy ystäviä, en kyllä tiedä ketkä. Kaikille pitää jotain löytyä. Hinta olisi voinut olla halvempi.

Vastaa