Webmailissa viestikansiot tyhät.

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

kun menen omilta sivuiltani webmailiin, eli palvelimelle,
niin se on mukamas tyhjä ????
vaikka mulla on muun sähköpostiohjelmankin asetuksissa, että kopio jätetään palvelimelle.

kuitenkin oikealla ylhäällä olevassa tallennustilassa näkyy 390 kt / 500Mt. eli tuosta päätellen siellä pitäisi olla tavaraa.

kokeilin sekä Firefoxin että IE selaimilla kummallakin, kun välillä tuli aikaisemmin sellainen tieto, että webmail ei toimisi Firefoxilla.

joskus kehoitettiin ja jopa suositeltiin käyttää vain webmailia sähköpostiohjelmana, mutta eihän sitä voi missään tapauksessa harkita, kun se ei ikinä toimi.

nyt pitäisi kaivaa sellainen vanha viesti sieltä, minkä olen sähköpostiohjelmastani poistanut.
ja asetuksien mukaisesti tämä viestin pitäisi olla luettavissa palvelimelta.
koska olen asettanut sinne että viestit säilytetään siellä 100 vuorokautta.

mutta se näyttää olevan 0 viestiä jokaisessa kansiossa, vaikka muuten sähköpostailuni on ollutkin vilkasta....

9 kommenttia

Hei. Kokeile kirjautua sähköpostiisi täältä. Jollei postit näy sielläkään, kerrothan siitä täällä, jotta voimme selvitellä asiaa tarkemmin.
Eipä onnistunut.
siis pääsen kirjautumaan edelleenkin sähköpostiin, mutta kansiot ovat tyhjät viesteistä, vaikka tallennustila näkyy "390.0 Kt / 500.0 Mt"

Eli viestijä on, mutta niitä ei näy.
Jos ongelma ei ole vieläkään ratkennut, suosittelen jättämään vikailmoituksen tästä.
ei ole vika parantunut.

vikailmoituksen olen tehnyt samasta asiasta niin moneen kertaan, että tiedän että ei hyödytä mitään.
Hei Laura !

Suosittelen kuitenkin jättämään asiasta vielä vikailmoituksen joko puhelimitse p. 0206 90101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai palvelupyynnön Omien Sivujen (vaatii kirjautumisen) kautta.
Ainahan sitä saa suositella
Samaa ongelmaa ollut täälläkin jo jonkun aikaa, ainakin muutaman viikon... 155,8Mt/500Mt näkyy kyllä, mutta viestikansiot eivät näytä avautuvan. Kännykkään ja Thunderbirdiin viestit kyllä tulevat ja välillä näkyy webmailissakin saapuneet-kansion kohdalla pari uutta (2), mutta viestejä ei näy.
Hei Laura ja slantsix225 !
Laura, tarkistin liittymäsi tietoja ja vikailmoitusta aiheesta ei ole jätetty käsittelyyn. Viestit saattavat aueta kansioon pienellä viiveellä. Mikäli näin ei kuitenkaan tapahdu, tulee asiasta tehdä vikailmoitus aiempien ohjeiden mukaisesti. Helpoin tapa tehdä vikailmoitus on palvelupyyntönä, tällöin Tekninen Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä vian selvityksen edetessä.
Ongelma korjaantui omalta osaltani eilen, pari puhelua tuli ja lopuksi yksi tekstiviesti, jossa ilmoitettiin, että nyt toimii. Ja toimihan se.

Vastaa