Liittymän salasanan saanti

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen saanut liittymälleni salasanan tekstiviestillä käyttäjätunnukselleni XXXXX-X (Käyttäjätunnus poistettu/ylläpito).
Se ei toimi enää ja palvelevalla puhelimellanne ei sitä oikein saa kun automaatti sitä ei oikein pysty luomaan.
Saisiko sen tätä kautta.
Kiitos

1 kommentti

Jos olet tallentanut matkapuhelinnumeron käyttäjätunnuksen Soneran Omien Sivujen tietoihin, voit tilata uuden salasanan kätevästi tekstiviestillä matkapuhelimeesi täältä.

Jos et ole tallentanut matkapuhelinnumeroa liittymän Omien Sivujen tietoihin, saat uuden salasanan ottamalla yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa