Windos Internet Explorer (ei vastaa)

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Voisiko, joku kertoa miksi tämä herja tulee minullle jatkuvasti=> Windos Internet Explorer (ei vastaa)
Sen jälkeen minun kone lopettaa kokonaan toimimisen ja joudun katkaisemaan virran väkisin.
Olen ollut yhteydessä Soneraan ja he ovat tutkineet, mutta ilmoittavat, että yhteys toimii normaalisti.
Sitten otin yhteyttä Helpsoniin ja sieltä mies teki yli puolituntia töitä torstaina ja sanoi tämän ajon jälkeen
(levyn eheytys) joka kesti n.2 tuntia. Hän sanoi ota yhteyttä maanantaina, jos ei toimi.
No ei tietenkään toiminut, kun vielä vaihtoi selaimen Mozillaan. Jouduin poistamaan tämän ja nyt
tämä toimii noin 10-20 min jos olen "varovainen" näillä sivuilla enkä hirveesti loiki eri sivuilla.
Olen todella kiitollinen, jos joku pystyy antamaan neuvoja mistä tämä johtuu. Tätä on kestänyt noin 2-3 viikkoa.

1 kommentti

AiriAnnikki: Tämä ongelma kuulostaa olevan jollain tavoin tietokoneesi käyttöjärjestelmään tai sen ohjelmiin liittyvää. Valitettavasti meidän vikapalvelumme ei pysty auttamaa tässä asiassa tarkemmin, koska ongelma ei ole itse laajakaistaliittymässä.

Toimiko tietokoneen käyttö lainkaan Mozilla -selaimella? Jos ongelma on vain Internet Explorer -ohjelmaan liittyvää, silloin ainakin tilapäinen ratkaisu ongelmaan voi olla käyttää nettiselailuun jotain eri selainta, esimerkiksi Mozillaa.

Jos ongelma oli alkanut tiettynä aikana noin 2-3 viikkoa sitten, yksi ratkaisu ongelmaan voi olla palauttaa Windowsin käyttöjärjestelmä johonkin ongelmaa edeltävän ajankohdan palautuspisteeseen, jolloin tietokone oli vielä toiminut normaalisti. Uusimmat Windows -käyttöjärjestelmissä on toiminto, joissa Windows tallentaa aika-ajoin palautuspisteen, jonka mukaiseen tilaan Windows on mahdollista myöhemmin palauttaa. Jos palautuksen tekee, kaikki tietokoneelle palautupisteen jälkeen asennetut ohjelmat ja päivitykset poistuvat. Tämän toimenpiteen voi tehdä vain omalla vastuullaan ja tärkeistä tietokoneen tiedostoista kannattaa ottaa varmuuskopiot ennen toimenpiteen tekemistä.

Jos et ole kokenut tietokoneen käyttäjä, sinun kannattaa kysyä asiaan apua vielä, esimerkiksi Helpson -tukipalvelun tai jonkin muun atk-tukiliikkeen kautta. Tietokoneiden ongelmatilanteisiin erikoistuneet tukipalvelut pystyvät selvittämään tarkemmin, onko esimerkiksi tuo mainitsemani Windowsin palauttaminen aikaisempaan pisteeseen mahdollista tai edes järkevää sinun ongematilanteessasi. Ongelmaan voi olla jokin muukin ratkaisu.

Jos sinulla on joku tuttava tai sukulainen, joka tuntee tietokoneita, voit myös kysyä pystyvätkö he auttamaan ongelmassa.

Vastaa