YH-länsi / Hatanpäänkatu 15 TRE

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

10M laajakaista alkoi tänään oikuttelemaan.

Kun avaan selaimen, avautuu Lajaakaista Extra rekisteröitymissivu. Jos painan Jatka-napista tulee ilmoitus että palvelussa tilapäinen häiriö. Tätä "tilapäistä häiriötä" on nyt jatkunut kokopäivän. Sekä "asiakaspalvelu"robottinne, että asiakaspalvelijanne kertoi yhteyden kuitenkin toimivan Soneran puolelta ja asiakaspalvelussa tyydyttiin vain ihmettelemään, miksi tässä vaiheessa sivu ohjautuu tuolle rekisteröitymissivulle, kun yhteys on kuitenkin ollut käytössä ja useamman kuukauden.

Millä saataisiin netti toimimaan vielä tänään?

Mitään asetuksia tai laitteistoja ei ole muokattu, vaan vika tuli pyytämättä ja yllättäen.

3 kommenttia

Nyt on asiaa yritetty selvittää laajemminkin Soneran asiakaspalvelijoiden kanssa, tuloksetta. Otin riskin ja tein vikailmoituksen vaikka ei paljoa lämmitä jos netti on parin päivän päästä kunnossa. ilmeisesti tuo rekisteröitymissivu pitäisi näkyä niille, joille yhteys on juuri avattu, itselläni yhteys on ollut käytössä kohta puoli vuotta.

Osaisiko joku antaa numeroa josta tavoittaisin oikeasti ammattitaitoisen auttajan?

Kyllä tässä on operaattorin vaihtoa jo joutunut tosissaan suunnitella. Soneralle maksan kuukaudessa laajakaistasta, nettitikusta ja kahdesta puhelin liittymästä kuukaudessa 200-250 euroa eli lähemmäs 3000€ vuodessa, joten kyllä tosissani odotan että vikatilanteissa saan nopeasti apua. Turhauttavaa jonottaa 28 minuuttia asiakaspalveluun kun puhelimeen vastaa täysin ammattitaidoton asiakaspalvelija joka ihmettelee vikaa ja pyytää soittamaan toiseen numeroon. Tämä numero minkä tämä puhelintyttö antoi oli sama robotin numero johon on tullut tänään soitettua jo useamman kerran.

Toivon että kun joku sieltä Soneralta mahdollisesti joskus tähän vastaa, saisin oikeasti tiedon mistä tämä vika johtuu ja milloin netti taas toimii. Turhaa antaa asiakaspalvelun numeroa enään.
hienosti siellä Soneralla asiat hoidetaan. Vastatkaa nyt tähän viestiin kun muihinkin vastaatte. Netti ei edelleenkään pelaa eikä yhtään yhteydenottoa ole teiltä tullut ja asiakaspalvelussa annetaan aina toinen numero johon voi soittaa ja kysyä. Yhtäkään vastausta en ole vielä saanut.

Jos teillä vähääkään on pelisilmää niin vastaisitte nyt edes tätä kautta ja pahoittelisitte edes tilannetta.
Olet toiminut oikein ja tehnyt liittymästäsi vikailmoituksen joka tutkitaan. Vikailmoituksestasi saat tarvittaessa lisätietoa Vikapalvelusta.

Vastaa