YHTEYDET

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Täällä meilläpäin on kaikenlaista spekulointia tänne saatavista nettiyhteyksistä niin ajattelin nyt tätä kautta kysyä voiko joku ihan oikeesti kertoa mitä tänne on saatavilla.Onko täällä kuitua jo jossain.Saako tänne jonkun hybridi yhteyden.Onko olemassa kaapeliverkko ko.alueella tai jossain sen osissa.
Eli alue on Kaarinassa postin.20780 Kesämäki sekä Soukkion alue.Itsellä on tällä hetkellä 8/1 joka lykkää noin 6,5/0,87M.Asun rivitalossa jossa antenniverkon systeemit.Joskus kuulin huhuja että kaapeli olisi kyllä vedetty tähän osoitteeseen muttei kytketty??Mutta niin paljon liikkuu huhuja että voisiko joku aikuisten oikeesti siellä tarkistaa/varmentaa ja kertoa minulle mitä yhteyksiä tänne on saatavilla.Ja jos tällä hetkellä ei nopeampaa saa onko edes tulossa??
Ja tietenkin eniten minua kiinnostaa osoite jossa asun.Kömylänkatu 2 Kaarina.Mutta koko alueen tilanne kiinnostaa myös koska täällä olisi kysyntää nopeammille liittymille.

3 kommenttia

Hei wlan

Kiinteän kaistan puolesta maksiminopeus osoitteeseesi on tuo 8Mbit. Langattomasti kuuluvuus on 3G-verkossa eli nopeudet sitä kautta voivat olla parempia. Kaapeli on tosiaan osoitteeseen vedetty mutta sitä ei ole kytketty kuten sinulla tiedossa oli.

Tällä hetkellä en löytänyt mitään tietoja mahdollisesti tulevaisuudessa tulevista parannuksista. Välitin kuitenkin toiveesi parannustoiveista eteenpäin!
Sen verran vielä että olen kokeillut kahden eri operaattorin 3G yhteyksiä ja ne eivät toimi.Samoin yhden operaattorin 4G yhteyttä.Ei toiminut sekään.Yksi naapuri jutteli että joku Soneran edustaja sanoi että tuonne alueelle olisi saatavana joku hybridiyhteys???Kuidusta haaroitettu kupari , jolla voisi saavuttaa jopa 100M liittymänopeus.
Hei wlan

wlan kirjoitti:
joku Soneran edustaja sanoi että tuonne alueelle olisi saatavana joku hybridiyhteys???Kuidusta haaroitettu kupari , jolla voisi saavuttaa jopa 100M liittymänopeus.

Itselläni ei ole tietoa tälläisesta yhteydestä ainakaan lähialueellasi. Mahdollisesti kyseessä voi olla taloyhtiökuitu, jossa kuitu on vedetty taloyhtiön tekniseen tilaan ja sieltä jaettu huoneisiin n. 1-20m pituisilla kuparinousuilla. Tällöin yhteys on saatavilla vain taloyhtiön asukkaille.

Vastaa