Yhteislasku sekä Viihde mobiilissa ja netissä

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

1) Miten voin lähettää teille yksitysiviestejä omilta sivuilta ?

2) Laskun nro. 74190705 summa on 49€ ja rapiat. Mistä se muodostuu ? Minulla on useampi liittymä ja toinen laskuni sisältää 3 puhelinliittymää sekä mobiilinetin. Tämä kyseinen lasku sisältää Viihteen ja MTV Totalin ja niiden hinta pitäisi olla n. 40€ yhteensä ?? Olen myös sopinut teidän as.palvelijan kanssa (n. 2 kk. sitten), että saisin yhteislaskun. Vielä ei ole tullut. Onko kyseessä joku tuplalaskutus?

3) Tilasin jossain vaiheessa toukokuussa Viihteen tunnukset mobiiliin ja nettiin, ovatko ne ilmaiset vai miten niistä laskutetaan ? Kun tilasin ne niin silloin ne olivat ilmaiset eikä laskutuksesta ollut tietoa koska palvelu oli uusi ??

9 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Sonera Viihde netissä ja mobiilissa olevat tunnukset ovat ilmaiset. Niissä olevat kanavapaketit ovat maksulliset. Peruspaketti ja Peruspaketti tallennuksella ovat ilmaiset jos on Sonera Viihde käyttäjä.

Ainakaan tietääkseni yksityisviestien lähettäminen ei onnistu Omilta sivuilta, ilmesesti Soneralla ei oikein omia sivuja valmiiksi saada. Yksityisviestin voi lähettää Facebook ja Twitterin avulla...
Moi,

Ovat ilmaiset? Eli minulla on mtv Total paketti niin maksaako tuo jotain jos katson sitä netissä tai mobiilissa ?

M
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Jos sitä ei ole tilattuna Sonera Viihde digiboksiin, kyllä maksat.

Jos sinulla on Sonera viihde digiboksissa niin tilaa kanavapaketti uudelleen, jossa hinnassa 0€
Olen tilannut Total kanavapaketin jo aiemmin ja katsonut sitä vain telkkarista. Toukokuussa aktivoin sen mobiiliin ja nettiin. Yritin tarkistaa hinnan omilta sivuilta vaan eipä siellä ollut mitään em. tietoja ?

Mites tuo laskutusasia ?

M
Ei haittaa vaikka joku viitsisi vastata
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
No hmmm... Näet paketin Sonera Viihde netissä ja mobiilipalvelusta Omilta Sivuilta Sonera Tunnuksella. Sielä näkyy kai hinta mitä maksaa? Ainakin kanavapaketissa näkyy. Omilla sivuilla on LIVE Chat josta voi suoraan kysyä asiakaspalvelusta
Hei manu99!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Yksityisviestejä koskevaan kysymykseesi saitkin jo vastauksen, eli ne onnistuvat Facebookin ja Twitterin kautta. Omilta Sivuilta voi lähettää palvelupyynnön, joka tavallaan vastaa yksityisviestiä/sähköpostia.

Sitten tuosta laskusta. Sinulle on tosiaan kytketty yhteislasku kuten pyysitkin, mutta kestää hetken ennenkuin laskutukset saadaan yhdistettyä samalle ajanjaksolle ja sen vuoksi matkapuhelinliittymät eivät olleet vielä mukana uusimmassa laskussa. Seuraavassa laskussa pitäisi kaikki liittymät olla mukana.

Saamasi lasku sisältää Sonera Viihteen sekä MTV Total kanavapaketin sekä Valokuitu -liittymän kuukausimaksun. Peruspaketin hinta kaistasta ja viihteestä on 29,90 eur/kk kuten olette sopineetkin sopimuksen uusimisen yhteydessä. Tuohon päälle vain tulee sitten tuo kanavapaketin kuukausimaksu.

Mobiiliviihde on sinulle maksuton, koska sinulla on Sonera Viihde laajakaistan yhteydessä. Myös tuo MTV Total mobiiliviihteeseen on maksuton koska maksat samaa kanavaa laajakaistalaskulla. Peruskanavat tulevat mukaan myös maksutta. Toivottavasti tämä vastaus selvensi asiaa.
Hei ja kiitos vastauksesta

Peruspaketin hinta kaistasta ja viihteestä on 29,90 eur/kk kuten olette sopineetkin sopimuksen uusimisen yhteydessä.

Minun käsittääkseni viihde palvelu ja kodin laajakaista on yhteensä 19,90€ ?

Marko
Hei manu99! Olet tilannut Superpaketin, johon kuuluu kiinteän laajakaista ja Viihteen lisäksi Liikkuva Netti -mobiililiittymä. Tämän paketin kokonaishinta on siis 29,90€/kk.

Vastaa