Yhteyden pätkiminen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Elikkäs tämmöistä ongelmaa esiintynyt jo pitemmän aikaa, että netti katkeaa n. 3-5 kertaa päivässä ja alkaa toimimaan kun modeemin käynnistää uudelleen. Jos voisitte vilkaista, että onko linjassa mitään vikaa niin olisin kiitollinen. On testattu toisella puhelinkaapelilla, toisella pistokkeella, ethernet kaapelilla yms. Ainoa mitä ei olla voitu testata on uusi modeemi, koska vanha heitettiin pois kun tuli Soneralta tuo Thomson.

Sitten vielä sellaista, että jos tuon interleavingin voisi ottaa pois päältä, koska koti-tv:tä ei tule katsottua niin paljoa, mutta interleavingin lisäämä viive haittaa pelaamista.
Kiitos jo etukäteen.

3 kommenttia

Hei Hene96,

Kokeile resetoida modeemia. Paina Thomsonin reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja tämän jälkeen käynnistä laite vielä uudelleen.

Jos yhteyden ongelmat jatkuvat edelleen niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Joo, on tuota muutamaan otteeseen resetoitukkin, eli ilmeisesti sitten vikailmoituksen tekoon.
Mutta mites tuo interleaving, pystyttekö tätä kautta ottamaan sen pois vai pitääkö siitäkin tehdä erikseen ilmoitus, kun mitä tätä palstaa on lukenut niin ainakin joiltakin se on saatu otettua pois?
Hei Hene96,

Ennen kuin vian aiheuttaja on selvinnyt, ei tuota kannata kytkeä pois päältä. Tilannetta kannattaa katsoa uudelleen kun pätkimisen syy on selvinnyt.

Vastaa