Yhteydenottopyyntö omien sivujen kautta ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,
yritin selvitellä laskutusasiaa Omien sivujen kautta, mutta kaikki kokeilemani vaihtoehdot yhteydenottopyyntöön tuottivat tulokseksi "itsepalvelu ei onnistu tässä asiassa". Myöskään soittoajan varaaminen ei onnistunut, aikoja ei ole tarjolla lainkaan. Olen muuttanut ulkomaille, joten soittaminen (ja jonottaminen) asiakaspalveluunne ei kustannussyistä oikein innosta, myös aikaero on melkoinen. Voitteko ottaa yhteyttä sähköpostitse, kiitos.

Olen soittamalla asiakaspalveluunne irtisanonut kaikkimaksulliset palvelut taloyhtiön laajakaistan suhteen heinä-elokuun vaihteessa yhteysongelmien vuoksi (niistä soitin jo aiemmin ja tilannetta yritettiin korjata siinä onnistumatta). Olin siinä käsityksessä että asiakassuhteeni on irtisanottu ja asia loppuunkäsitelty, sittemmin olen muuttanut pois koko asunnosta. Nyt sain kuitenkin sähköpostitse laskun taloyhtiön laajakaistasta, käyttöajankohdaksi on merkitty aika jolloin olin jo muuttanut pois...

1 kommentti

Hei chacha1,
Asiakasnumerollasi näkyy, että olet ollut yhteydessä meille päin 12.9. ja tällöin on liittymällesi tehty muutos. Viimeisimmällä laskulla, joka on päivätty 28.11. näyttää veloitukset olevan elokuulta sekä aikaväliltä 1.9.-12.9., tästä eteenpäin ei ole laskutettu. Onko tästä apua?

Vastaa