Muutin uuteen osoitteeseen ja sain kuukauden verran muuttoaikaa, joten luonnollisesti ajoitin muuttoni Soneran lupaaman yhteyksien siirto pvm:n mukaan. Kuitenkin 30min ennen luvattua kellonaikaa sain tekstiviestin "tilaamasi laajakaistan toimitus siirtyy..". Soiteltiin asiakaspalveluun, mutta ei sieltä juurikaan toivoa saanut. Kolmen päivän kuluttua tuli viestillä uusi päivämäärä ja yhteydet tuli kuntoon vasta viikon viivästyttyään.
Saako tälläisissä tapauksissa jonkinlaista hyvitystä? Kuitenkin itselläni duunit kasaantui viikon ajalta netin puutteen takia, eikä tilannetta helpottanut jatkuva tauoton valitus & kiukuttelu lasten ja vaimon osalta kun kerran tv-kanavatkaan eivät näkyneet (eli kotiTV, ja telkkareissa antennivirittimet, kämpässä kaapeli)..
A
Moi spuSp1!
Heti alkuun pahoittelut toimitusviiveestä. Nämä on aina harmillisia tilanteita, puolin ja toisin.
Toki viiveestä on mahdollista saada hyvitystä. Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta. Otahan yhteyttä, niin saadaan homma kuntoon!
Heti alkuun pahoittelut toimitusviiveestä. Nämä on aina harmillisia tilanteita, puolin ja toisin.
Toki viiveestä on mahdollista saada hyvitystä. Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta. Otahan yhteyttä, niin saadaan homma kuntoon!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.