Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Vapaapudotus_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yhteys hidastelee ja katkoo Kokkolassa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tervehdys,
Asun Kokkolassa Tullimäellä.
Soneran 512 kb:n mokkula on ollut käytössä jo vuoden ajan, vanhassa osoitteessa yhteys toimi moitteita kokoajan. Muutin uuteen osoitteeseen kaksi kuukautta sitten, vain pari korttelia edemmäs vanhasta asunnosta.

Nyt noin viikko sitten yhteyteni alkoi takkuilemaan ja hidastelemaan, välistä yhteys lakkaa toimimasta ja yhteys pitää katkaista ja muodostaa uudelleen. Jouduin pudottamaan yhteysmuodon 3G:stä GPRS:n mutta tilanne ei ole parantunut. Korttelin päässä uudesta asunnosta sijaitsee kaivuutyömaa, joka aloitti työt jo noin kuukausi sitten.

Käytössäni on vanhemman mallinen Option, joka näyttäisi poistuneen Soneran valikoimista jo hyvän aikaa sitten.
1 vastaus
Heidi_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 211 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos käyttämäsi nettitikku on Option iCON 225, voit kokeilla tikun päivittämistä. Lisää vinkkejä löydät myös täältä.

Ellei näistä ole apua, niin olethan yhteydessä Vikapalveluumme. Vikapalvelumme tavoitat joko soittamalla tai jättämällä yhteydenottopyynnön Omilta Sivuilta.

Yhteydenottopyynnön kirjaamista varten tarvitset tunnukset Omille Sivuille. Ellet ole aiemmin käynyt Omilla Sivuilla, tarvitset salasanan, jonka saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0€). Käyttäjätunnuksena toimii liittymänumerosi, josta tuon tekstiviestin lähetät.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut