Yhteys pätkii jo toista viikkoa

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

Minulla on ollut langaton verkko + reititin (Zyxel) teiltä viime elokuusta asti ja tähän asti se on toiminut hyvin. Muutaman viikon ajan netti pätkii päivittäin ja on pois muutaman minuutin ennen kuin se palaa takaisin. Olen buutannut reittitimen mutta se ei tunnu auttavan mitään.

Mitä muuta voisi vielä kokeilla?

4 kommenttia

Hei Susanna111,

Jos asunnossa on muita puhelinpistokkeita, niin kannattaa testata yhteys myös niistä. Puhelinkaapeli olisi hyvä myös testata.

Mikäli yhteys pätkii useammasta pistokkeesta, niin olisi hyvä testata yhteys toisella modeemilla. Tarvittaessa saat modeemin lainaan lähimmästä Sonera kaupasta, mikäli modeemeita on sillä hetkellä saatavilla.

Mikäli ongelma kaikesta huolimatta jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Hei,

Minulla on ADSL yhteys + reitin (ASUS) ja tähän asti se on toiminut hyvin. Muutaman kuukautta ajan netti pätkii ja joskus päiväksi. Reitin ilmoita että yhteys katkaisu. Tammikuussa ostettu uusi reitin vanhan paikalle mutta sama ongelma palauta takaisin. Verkonnopeus testi näyttä melken puoleksi hitaampi aikasemmin verattuna. Mitä voisi olla?
Hei kislju-2,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella yhteyden tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
d

Vastaa