Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jf__
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylimääräinen toimitusmaksu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tilasin laajakaista ja Koti TV palvelun muuton uuteen osoitteeseen ja samalla solmin uuden määräaikaisen sopimuksen asiakaspalvelijan kanssa. Asiakaspalvelija ei maininnut mitään toimitusmaksuista, mutta saamassani tilausvahvistuksessa on maininta: "Koti TV toimitusmaksu 30,00 e veloitetaan." En edes ymmärrä miksi toimitusmaksu pitäisi maksaa, koska minulla oli jo ennestään Koti TV palvelu käytössä eikä uuteen sopimukseen kuulu mitään Koti TV laitteita.

Onko mainittu toimitusmaksu siis aiheellinen? Käsittääkseni toimitusmaksu veloitetaan vain uusilta asiakkailta.
2 vastausta
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jf_!

Jos sinulla on jo Koti TV -laitteet, ei niistä veloiteta uudestaan. Toimitusmaksu on tullut virheellisesti tilausvahvistukseen, mutta laskulle sitä ei siis kuitenkaan tule. Pahoittelut hämäävästä vahvistuksesta!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jf__
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hieno homma, kiitoksia varmistuksesta.
Tämän osion uusimmat keskustelut