Ylimääräinen toimitusmaksu

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Tilasin laajakaista ja Koti TV palvelun muuton uuteen osoitteeseen ja samalla solmin uuden määräaikaisen sopimuksen asiakaspalvelijan kanssa. Asiakaspalvelija ei maininnut mitään toimitusmaksuista, mutta saamassani tilausvahvistuksessa on maininta: "Koti TV toimitusmaksu 30,00 e veloitetaan." En edes ymmärrä miksi toimitusmaksu pitäisi maksaa, koska minulla oli jo ennestään Koti TV palvelu käytössä eikä uuteen sopimukseen kuulu mitään Koti TV laitteita.

Onko mainittu toimitusmaksu siis aiheellinen? Käsittääkseni toimitusmaksu veloitetaan vain uusilta asiakkailta.

2 kommenttia

Hei jf_!

Jos sinulla on jo Koti TV -laitteet, ei niistä veloiteta uudestaan. Toimitusmaksu on tullut virheellisesti tilausvahvistukseen, mutta laskulle sitä ei siis kuitenkaan tule. Pahoittelut hämäävästä vahvistuksesta!
Hieno homma, kiitoksia varmistuksesta.

Vastaa