ZTE table

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mulla on ZTE Light ja ongelmana on miten siirtää puhelimen muistista esim. kuvia SD-muistikortille. Toinen kysymykseni koskee Tablella pelaamista. Kun menen esim. aapeliin pelaamaan vaikkapa pokeria, niin se ei minua itse peliin päästä vaan ilmoittaa tarvitsevani Java-sovellutuksen. Mistä sellaisen javan saan? Ainakaan Javan sivuilta ei sellaista löydy.

3 kommenttia

Hei Killes1: Kuvat pitäisi löytyä tiedosto-hallinnasta DCIM / kamera hakemistosta ja klikkaamalla valittua kuvaa ilmestyy näytölle siirrä työkalu, jolloin voit palata tiedosto-hallinnassa SD-kortin puolelle ja painaa ”liitä” valintaa (voit vaikka tehdä kuville SD-kortille oman kansion). Java-sovelluksen voit käydä lataamassa Android marketista suoraan itse laitteella taikka tietokoneella, ja sovellusten lataamiseen tarvitaan rekisteröity Google tili.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Kiitos rohkaisevista vastauksista. Android marketissa on satoja ohjelmia jos käyttää "java" hakua. Millähän nimellä sen Java Virtual Macinen haen sieltä marketista?

Toiseksi ZTE:een valikosta en löydä tiedosto hallinta -kuvaketta. Enkä siten pääse sinne DCIM-tiedostoon.

Terv. Killes1
Hei Killes1: Nyt minulta pääsi pikkaisen sammakoita suustani, ja joudun pikkaisen korjaamaan aiempaa viestiäni. Android ei tue J2ME-sovellusympäristöä, jota tarvitaan Java nettipelien pelaamiseen. Eli näin ollen niiden pelaaminen ei laitteesi selaimella onnistu, mutta laitteesta löytyy Flash-tuki jonka avulla voit pelata monia eri pelejä. Mainitsemallasi pelisivustolla osiossa Apua/Selainasetukset mainitaan suurimman osan sivuston peleistä käyttävän Java-tekniikkaa, joten luulen että joudut etsimään toisen pelisivuston mutta onneksi niitähän riittää.
Tiedosto – hallinta löytyy päävalikosta, jossa ovat kaikki laitteeseen asennetut ohjelmat. Pikkaisen joutuu rullaamaan alaspäin löytyäkseen.

Vastaa