ZyXEL P-870HN-51b surkea toiminta

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Sain kyseisen modeemin noin vuosi sitten Soneralta kun taloyhtiömme otti käyttöön Soneran valokuidun. Toiminta kohtalainen aina joulukuulle asti kunnes laite käskettiin päivittää. Nyt on siitä lähtien kadottonut päivittäin joko WLAN tai LAN yhteyden. Nyt tämä alkaa jo riittämään minulle. Tuskin päivittäinen laitteen resetointi on normaalia. Sukulaisellani on samassa taloyhtiössä käytössä Telewell-merkkinen modeemi eikä hänellä ole mitään ongelmia.

Olen Googlettanut kyseisen modeemin ja joka paikasta löytyy kymmenien sivujen pituisia viestiketjuja kyseisen modeemin surkeasta toiminnasta. Myös Soneran omalta keskustelupalstalta. ZyXEL:n tukeen olen koittanut ottaa yhteyttä tuloksetta.

Nyt jotain ratkaisua asiaan kiitos!!!

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Ratkaisuna on että hankit kunnon reitittimen Soneran tilalle. Ei se muulla parane.

Kaikki kuluttajille tarkoitettu tavaraa voidaan melkein kutusa kuluttajaromuksi.
olkitu kirjoitti:
Ratkaisuna on että hankit kunnon reitittimen Soneran tilalle. Ei se muulla parane.

Kaikki kuluttajille tarkoitettu tavaraa voidaan melkein kutusa kuluttajaromuksi.


Kyllä se on Soneran tehtävä tarjota asiakkaalle sellainen laite joka toimii etenkin kun jouduin vielä kyseisestä laitteesta maksamaan. Tämän lisäksi jouduin myös luopumaan silloisesta Saunalahden liittymästä koska Sonera valtasi taloyhtiön eikä tällä hetkellä tänne saa mitään muuta yhteyttä kuin Soneran valokuidun.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Niin.. toki se toimii... mutta jos haluat kaiken verkostasi irti, kyllä oikeasti suosittelen parempaa laitetta.


Operaattori tarjoaa reitittimen... joka toimii... ja jos ei niin saat samanlaisen laitteen joka taas ehkä toimii... Kyllä niitä operaattorilla riittää varastossa...
Moi kooler84,

Sinun modeemissa näyttäisi olevan takuuta jäljellä joten laitetaan sinulle uusi laite tulemaan vanhan tilalle! Ilmoitathan mikäli ongelmat yhä jatkuu uudellakin laitteella.

Vastaa