Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
KaisaS_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Zyxel P2302HW-P1 oletussalasana?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Yritimme asentaa langatonta verkkoa tuon modeemin avulla, mutta se kaatui siihen kun kysyttiin salasanaa. Oletussalasana ohjeen mukaan oli 1234 mutta se ei kelvannut. Miten tästä eteenpäin? Yritin myös resetoida modeemin mutta pitääkö se pitää yli 10 sekuntia pohjassa?
Liittyykö pohjassa oleva eankoodi-tarra mitenkään salasanaan, jossain ohjeessa oli että jossain tapauksessa siitä pitää ottaa osa numerosarjasta ja näpytellä johonkin?
3 vastausta
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
KaisaS: Ohjeet ja vinkit -osiosta löytyy laitteen Zyxel 2302HW-P1 laitteen ohjeistus.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Arthetzki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Protip: Entisenä saman reitittimen käyttäjänä neuvoni on että heitä kyseinen purkki roskiin. Kyseisellä laitteella yhteydet pätkivät, wlan asetuksia ei pysty muuttamaan mitenkään, ja jos asut valokuidun päässä, on yhteyden nopeukseksi luultavasti sinulle ilmoitettu 100/10. Kokeileppa huviksesi ajaa speedtesti läpi, saat kymmeneosan tuosta nopeudesta. Villi veikkaus on että reititin kaatuu jos yrität ajaa pingtestiä. Nyt sinulle hyödyllistä tietoa: Vika ei ole koneessasi, eikä omissa laitteissasi. Ongelmat eivät korjaannu jos päivität modeemin softan, mitä et muuten pysty tekemään. kyseisen laitteen voi korvata itse valitsemalla soneran laskuun, koska kyseinen ZyXelin purkki ei ole modeemi, vaan tavallinen yhteydenjakaja. Voit siis kytkeä liitäntäkaappiisi suoraan koneen, pelkällä nettikaapelilla, ajappa nyt nopeustesti ja huomaat että nyt sieltä tulee läpi se luvattu satamegaa, ilman reitintä. Seuraavaksi soitat soneran vikapalveluun ja valitat siitä miten reititin kaatuu koko ajan, ei pääse muuttamaan asetuksia, ja yhteys on vain kymmenesosa luvatusta. vikapalvelija luultavasti sanoo saman kuin minä, että koneen voi kytkeä suoraan liitäntäkaappiin ja toteaa täten yhteyden toimivaksi. Tähän kerrot että pitäisi saada monta konetta samaan aikaan nettiin ja tarvitset langatonta verkkoa. Lopulta vikapalvelija kertoo että sonera antaa 30e hyvityksen seuraavaan laskuun, ja tällä rahalla voi sitten ostaa itse toimivan purkin. Suosittelen että sijoitat vielä itse 10e tai 20e varmasti toimivaan laitteeseen joka itselläkin on käytössä. Jos epäilyttää tämä lisäsijoitus niin muista se sitten kun uusi reititin toimii huonommin kuin vanha purkki. Esimerkiksi Netwjorkin purkit kannattaa kiertää kaukaa.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=47886
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=51365

Tuossa kaksi laitetta joita ylistän kokemuksesta ja samoja laitteita kehutaan arvosteluissakin. Lisäksi näitä saa suoraan hyllystä monesta kaupasta esim prismat ja anttilat esimerkkinä.

tässä ohje kaikille Zyxel 2302HW-P1 omistajille.
http://img585.imageshack.us/f/nimetno.jpg/
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Soneran toimittama Zyxel 2302HW-P1 korvataan nykyään toisella ethernet/WLAN-reitittimellä. Riittää että ilmoitat asiasta Vikapalveluun, niin sinulle läheteään Zyxel 2302HW-P1 tilalle toinen ja huomattavsti parempi reititin. Tämä asia on hyvä ilmoittaa Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lomakkeella ei ole omaa kohtaa modeemin/reitittimen vioille, mutta valitse Laajakaista ADSL / Laajakaista Extra - ADSL ja luovi lomake läpi sopivilla valinnoilla, kunnes pääset sen viimeiselle sivulle. Lisätiedot-kenttään voit kertoa mistä on kyse ja Vikapalvelu ottaa sinuun yhteyttä lomakkeen vastaanotettuaan.

Rahallinen hyvitys tässä tilanteissa ei ole mielestäni oikea ratkaisu, sillä yleensä Sonera on antanut asiakkaalle ilmaiseksi Zyxel 2302HW-P1 -reitittimen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut