Zyxelin adsl-modeemi

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Minun pitäisi saada päivitetyksi puhelimeni wlanin kautta. Minulla on Soneran 79 euron Zyxelin adsl-modeemi. Sen pohjassa ei ole salasanaa eikä mitään muitakaan tunnuksia millä kirjautua modeemin kautta wlan-verkkoon. Olin jättänyt asiasta soittopyynnön myymälän kautta. Soiton piti tulla tänään torstaina 31.7. Oli kuitenkin soitettu eilen kello 18.30 jälkeen illalla, jolloin en enää ole tavoitettavissa.

Haluan jättää uuden soittopyynnön. Iltaisin kello 16.00 jälkeen virka-ajan päätyttyä ei kannata soittaa ja kannattaa yrittää useammin kuin kerran - bussissa tai kaupungilla ei puhelinta kuule. Asiakasta kannattaa kyllä informoida jos aiotaan soittaa virka-ajan jälkeen. Ei tullut mieleenkään että soitetaan illalla, puhelin on silloin kiinni koska menen aikaisin nukkumaan.

Tarvitsen siis tunnukset tai selvyyden siihen, voiko tuolla laitteella edes wlaniin päästä. Uutta laitetta en osta enkä tarvitse, minulla on kaksikin toimivaa adsl-laitetta muutama vuosi sitten ostettuna. Puhelin vaan pitää saada päivitetyksi.

Edit Tero: yhteystiedot poistettu


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Tarkka malli jos antaisit adsl modeemista niin voisi joku muukin kertoa. Modeemin hallinnasta näkee yleensä tunnus ja salasanan. Mahdollisesti modeemisi ei tue wlan?

Langattoman verkon salasanat kuuluisi olla modeemissa, jos ne wlania tukee. Osaatko modeemin mallia sanoa? Asiasta kannattaa olla suoraan yhteydessä laitevalmistajan omaan tukeen, tai vaihtoehtoisesti helpsoniin.

Vastaa