asiakaspalvelu

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mistäs h...kutista löydän asiakaspalvelun osoitteen, että voin pistää netin kautta asiani esille. En halua kuunnella sitä p...keleen robottia puolta tuntia. Enkä muutenkaan odotella puhelimessa.

5 kommenttia

Moi arijuhani!

Meille voi lähettää viestiä Omien Sivujen kautta (www.sonera.fi -> Omat Sivut -> Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun), vastaamme asiakkaan niin toivoessa sähköpostilla. Meihin voi ottaa myös yhteyttä vaikka Facebookissa yksityisviestillä. Suoraan Asiakaspalveluun soittaminen lienee yleensä nopein tapa, mutta muitakin yhteydenottokanavia löytyy (ks. linkki alla).
Taidan olla aika yksinkertainen kun en millään löydä tuolta asiakastukisivulta paikkaa mistä voisin asiakaspalveluun lähettää kyselyn. Pääsen helpommalla kun pistätte eteenpäin kyselyni nettiyhteydestä joka oli kadoksissa 17.06-27.06 välisen ajan. Anvian asentaja oli osaamattomuudessaan katkaissut yhteyteni. Minuun luvattiin olla yhteydessä kun vika on saatu korjattua, mutta kovin hiljaista on ollut. 20 euroa joka alkavalta viikolta, eli tapauksessani 40 euroa, on naurettavan pieni summa verrattaessa taloudellisiin menetyksiin. Minulla on yritys jossa joudun netinkautta olemaan jatkuvasti toiminnassa. Rahaliikennettä en voinut hoitaa kyseisenä aikana, laskut maksamatta, uusia en voinut pistää menemään. Puhelinlaskut kasvoi soneran vikapalveluun soitellessa, jonka kyllä totesin täysin turhaksi palveluksi.
Eikä kannata ehdottaa mitään tilapäistä nettiyhteyttä.
Moi arijuhani,
Ikävän kuuloinen homma :(
Kanssasi on keskusteltu tuosta lakisääteisestä vakiokorvauksesta, koet ettei se ole riittävä.
Tässä kohtaa pitäisi tietysti selvittää minkälainen korvaus olisi mielestäsi kohtuullinen, ja mahdollisesti kirjattava reklamaatio asiasta.
Onko sinulla mahdollisuutta laittaa meille Facebookin kautta yksityisviestä (http://www.facebook.com/sonera) jossa kerrot korvaussumman joka sinulla on mielessä, sekä perustelut sille. Ohjataan vaade tarvittaessa eteenpäin sitä kautta.
Facebookkiin en viitsi liityä, pitäisi onnistua muita kautta. no, kyllähän perustelin jo tuossa aiemmassa viestissä miksi en tuohon taskurahaan ole tyytyväinen. Voisihan se myyntineuvottelija vaikka ottaa yhteyttä vaikka puhelimitse, ei tarvitse jonotella. Huomasin kyllä että voin tilata ajan puheluun, mutta en voi sitoutua johonkin tiettyyn aikaan , saattaa olla työasiat päällimmäisenä.
Hei vielä arijuhani,

Laitoin nyt sinulle sähköpostiviestin (asiakasnumerosi perusteella tiedoistamme löytyvään osoitteeseen sukunimi (at) hotmail.com), kun kerran Omien Sivujen kautta viestin lähetys ei onnistunut. Voit tuohon sähköpostin vastausviestiin kirjata Mian mainitseman ohjeistuksen mukaisesti korvausvaateesi perusteluineen, niin katsotaan miten asian selvittelyssä voidaan edetä.

Vastaa