asiakaspalvelu

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain tarjouksen liikkuvasta laajakaistasta kesän alussa; ystävällinen myyjä kehui sopimuksen hienoutta, koska se olisi voimassa vain toistaiseksi eli sen voisi purkaa milloin vain. Loppukesästä tälläiselle pätkivälle laajakaistalle ei ollut enää käyttöä, joten soitin [[u:1tpk57ij]b]sopimuksessa olevaan asiakaspalvelunumeroon [/u:1tpk57ij] (HOX!ei mainintaa puhelun hinnasta!!!) irtisanoakseni sopimuksen. Puheluni ohjattiin jonoon, jossa odotin sinnikkäästi melkein tunnin. Missään vaiheessa ei kerrottu puhelun hintaa eikä edes arvioitua jonotusaikaa. Luovutin ja soitin myöhemmin toiseen numeroonne, mistä vastattiin melko nopeasti ja asia hoitui. Laskussa näkyy nyt 1. puhelu yritysnumeroon ja jälkimmäinen palvelunumeroon soittona ja 1. minuuttihinta on yllättäen aika paljon kovempi. Eli loppujen lopuksi sopimusta ei voinut irtisanoa milloin vain, koska "asiakaspalvelu" ei palvellut ja se palvelemattomuuskin maksoi enemmän kuin sen riesaa aiheuttaneen sopimuksen kuukausimaksu!!! Halusitteko kenties pitää huolen, etten jatka enää asiakkaananne, kun tällä hetkellä voimassa olevat sopimukset taloudessamme päättyvät?

2 kommenttia

Hei epis!

Katsoin että tuolla liikkuvalla laajakaistalla ei ole ollut mitään määräaikaista sopimusta joten sen irtisanominen on on ollut mahdollista irtisanoa million vain.

Tiesithän että meillä on myös vaihtoehtoisia asiointimuotoja asiakaspalveluumme? Voit varata meiltä vaikka soitttopyynnön ja me soitamme sinulle.

Voit myös lähettää viestiä asiakaspalveluumme Soneran Omilta Sivuilta. Apua ongelmiin > Lähetä viesti asiakaspalveluumme > Matkapuhelinasiat, ja sieltä valitset mitä aihealuetta viestisi koskee. Tällöin soitamme sinulle tai vastaamme kirjallisesti pyyntöösi.

Hyvitin nyt poikkeuksellisesti viimeisestä laskustasi pois nuo veloitukset soitosta asiakaspalveluumme 12,99€, ja voit vähentää ne itse pois laskua maksaesasi. Mikäli olet kerennyt laskun jo maksaa hyvitetään tuo summa seuraavalla laskullasi.
No kiitos tästä. Arvasin, että toisia tapoja varmasti on, mutta soneran sivuilta ohjeet ei helposti löydy. Eikä laajakaistan hallinta onnistunut omien sivujen kautta, vaikka olivat alusta asti samalla laskulla matkapuhelinliittymän kanssa. Tuntuisi järkevältä, että toistaiseksi voimassa olevien sopimusten irtisanominen olisi yhtä helppoa kuin niiden solmiminen; ja ne voisi tehdä silloin kun asiakkaalle sopii. Epäilen, ettei soittopyyntöön olisi voinut laittaa itselle sopivaa aikaa..

Vastaa