asiakaspalvelu

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Sain yhteyden asiakaspalveluun ja osa asioista selvitettiin puhelun aikana. Tekniikan piti sitten eilen 4.12. klo 19.00 soittaa. Odotin turhaan, olin siirtänyt menojanikin!

Kyse on siitä, että netti pätkii, useita kertoja päivässä. 1.12. se oli poikki 18 tuntia!
Kaikki Soneran sekavat temput on kokeiltu.

Mikä neuvoks?

1 kommentti

Hei haapyr-3

Pahoittelut heti alkuun vastausviiveestä! Asiasi oli kuitenkin edennyt jo vikailmoitukselle asti ja asia on nyt meidän verkonvalvonnan käsittelyssä! Ilmoitamme sinulle vähintään tekstiviestitse miten asia etenee ja milloin vika on korjattu! Kannattaa pitää nyt modeemilaite kytkettynä kiinni pistorasiassa ja virrat päällä viankorjauksen ajan.

Vastaa