Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pparoni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ei yhteyttä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Pitkään on jo nettiyhteys poikki! Meni yhtäkkiä eikä tapahdu mitään vaikka modeemin käynnistää uudestaan! Viihde paketti kuitenkin toimii mutta tietokoneella netti ei toimi eikä ole mitään vikaa koneen asetuksissa! Eli turhastako tässä pitää kalliita hintoja maksaa vaikkei pariin viikkoon ole netti toiminut???
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pparoni,

Suosittelen olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin selvitetään asiaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut