hei uuden asiakkaan ns.vakuusmaksuista

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 30 katselukertaa

hei.voinko tässä ja tätä kautta tiedustella vakuusmaksuja,toimitusehtoja?ilmeisesti nettipankin tunnuksilla ei voi tehdä tilausta kun on luottomerkintä,ainakin sivu pyytää ottamaan yhteyttä.tiedustelisinkin luottohäiriö asiakkaattu.jos kyseessä olisi.laajakaista kotiin.puhelinliittymä tämä ns.tekstariliittymä.mahdollisesti jokin puhelin,sekä tv joka hintaluokassa noin 20ekk.saako ja onko asiakkuus tälläiseen pakettiin kauttanne onnistuva kun on luottotieto merkinnät.jos niin voiko noin arviolta saada tietää ennakkomaksua?ja kun verkkopankkitunnuksilla ei tilaus onnistu niin miten/missä voi tehdä?tuleeko ennakko(vakuusmaksut)jokaisesta sopimuksesta erikseen?tai jokin yhtenäinen ennakkomaksu näille?kiitos jos saan tietoa näin.

3 kommenttia

Jos tilaajalla on maksuhäiriöitä, menee tilaus luotonvalvonnan käsittelyyn, joka yleensä myöntää luvan liittymän toimittamiseen ennakkomaksua vastaan. Riippuen maksuhäiriöiden vakavuudesta, ennakkomaksu on yleensä 100 euroa. Jos tilaajalla on useita maksuhäiriöitä, voi ennakko- tai vakuusmaksu olla suurempi.

Yleensä näissä tapauksissa asiakkaalle myönnetään aluksi vain yksi liittymä tai laite ennen kuin asiakkaan maksukäyttäytymisestä on tarkempaa tietoa. Jos laskut maksaa ajallaan, voi myöhemmässä vaiheessa tilata muitakin tuotteita. Jos olet kiinnostunut laitteistamme tai liittymistämme, kannattaa sinun soittaa maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
kiitos vastauksesta.onko niin että tätä liittymätilausta ei voi tehdä omilla verkkopankin tai internetin kautta?
Soneran internetsivujen kautta tehty tilaus ei mene tällaisessa tapauksessä "läpi". Sinun kannattaakin soittaa maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 niin vakuusasia ja muut tilaukseen liittyvät asiat selviävät.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa