Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
anj00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

iPhone 4S ja takkuileva 3G

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Sain viime viikolla uuden tehdashuolletun puhelimen teiltä. Nyt olen huomannut sen jälkeen että 3G yhteys laahaa kokoajan ja katkeilee. Nopeustestit näyttävät täydellä kuuluvuusalueella pingiksi 450-800ms ja nopeudet pyörivät 2/1 mb/s hujakoilla, välillä vähän korkeammallakin. Latency kuitenkin pysyy kokoajan +450ms. Onko ihan normaalia? Onko nyt puhelimessa vai teidän päässä vikaa?
Liittymänä Surffilauta 3G.
5 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei anj00!

Suosittelen, että kokeilet aluksi verkkoasetusten nollausta. Valitse Asetukset -> Yleiset -> Nollaa -> Nollaa verkkoasetukset. Käytä tämän jälkeen puhelin virrattomana. Jos yhteys ei tuonkaan jälkeen toimi kunnolla, otathan uudelleen yhteyttä niin tutkitaan asiaa tarkemmin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
anj00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei auttanut verkkoasetusten nollaaminen. Hard resetit ja käyttiksen uudelleenasennus myös kokeiltu. Ping edelleen taivaissa eikä puhelimen käyttämisestä tule mitään.
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei anj00,

Teimme hieman toimenpiteitä täällä meidän päässämme, kokeiletko nyt käynnistää puhelimesi uudelleen ja tarvittaessa nollaa verkkoasetukset vielä kertaalleen.

Mikäli ei yhteydet eivät vieläkään parannu, voisit vähän kertoa, ilmeneekö ongelmat yhdessä tietyssä paikassa, vai toistuuko kenties joka paikassa?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
anj00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei valitettavasti auttanut. Samoja lukemia näyttää edelleen. Vika ilmenee joka paikassa ympäri Oulun keskustaa jatkuvasti. https://www.dropbox.com/s/vklby0b9w110yba/Photo%209.11.2012%2015.19.56.png
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Puhelimesi asetukset on tänään resetoitu täältä käsin ja olet nollannut verkkoasetuksetkin. Nopeus on suht hyvä, mutta viive on tosin aika pitkä. Mikäli ongelmaa esiintyy kuitenkin joka paikassa ja aina, jää ongelma puhelimeen. Ehdotankin, että viet puhelimen uudelleen huoltoon, koska siinä tuo vika todennäköisimmin on. Harmillista sinänsä koska olet saanut laitteen juuri huollosta, mutta tämä lienee kuitenkin ainoa keino korjata tuo yhteysongelma.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut