iPhone 4S ja takkuileva 3G

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Sain viime viikolla uuden tehdashuolletun puhelimen teiltä. Nyt olen huomannut sen jälkeen että 3G yhteys laahaa kokoajan ja katkeilee. Nopeustestit näyttävät täydellä kuuluvuusalueella pingiksi 450-800ms ja nopeudet pyörivät 2/1 mb/s hujakoilla, välillä vähän korkeammallakin. Latency kuitenkin pysyy kokoajan +450ms. Onko ihan normaalia? Onko nyt puhelimessa vai teidän päässä vikaa?
Liittymänä Surffilauta 3G.

5 kommenttia

Hei anj00!

Suosittelen, että kokeilet aluksi verkkoasetusten nollausta. Valitse Asetukset -> Yleiset -> Nollaa -> Nollaa verkkoasetukset. Käytä tämän jälkeen puhelin virrattomana. Jos yhteys ei tuonkaan jälkeen toimi kunnolla, otathan uudelleen yhteyttä niin tutkitaan asiaa tarkemmin.
Ei auttanut verkkoasetusten nollaaminen. Hard resetit ja käyttiksen uudelleenasennus myös kokeiltu. Ping edelleen taivaissa eikä puhelimen käyttämisestä tule mitään.
Hei anj00,

Teimme hieman toimenpiteitä täällä meidän päässämme, kokeiletko nyt käynnistää puhelimesi uudelleen ja tarvittaessa nollaa verkkoasetukset vielä kertaalleen.

Mikäli ei yhteydet eivät vieläkään parannu, voisit vähän kertoa, ilmeneekö ongelmat yhdessä tietyssä paikassa, vai toistuuko kenties joka paikassa?
Ei valitettavasti auttanut. Samoja lukemia näyttää edelleen. Vika ilmenee joka paikassa ympäri Oulun keskustaa jatkuvasti. https://www.dropbox.com/s/vklby0b9w110yba/Photo%209.11.2012%2015.19.56.png
Hei!

Puhelimesi asetukset on tänään resetoitu täältä käsin ja olet nollannut verkkoasetuksetkin. Nopeus on suht hyvä, mutta viive on tosin aika pitkä. Mikäli ongelmaa esiintyy kuitenkin joka paikassa ja aina, jää ongelma puhelimeen. Ehdotankin, että viet puhelimen uudelleen huoltoon, koska siinä tuo vika todennäköisimmin on. Harmillista sinänsä koska olet saanut laitteen juuri huollosta, mutta tämä lienee kuitenkin ainoa keino korjata tuo yhteysongelma.

Vastaa