Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jwatti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

iPhone 4S:n lukituksen purku ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Muutimme Helsingin Jätkäsaareen ja yllätykseksemme Soneran verkko ei kuulunut 2 km päässä Helsingin keskustasta! Meillä on kuitenkin yksi iPhone 4S kytkypuhelin, jonka määräaika ei ollut vielä päättynyt. Kun lopulta uskoitte, ettei verkkonne tosiaan kuulu Jätkäsaaressa, niin suostuitte purkamaan sopimuksen ja kytkyn.

Soitimme Soneralle vielä 7.1 ensimmäistä ja varmistimme, että puhelimen lukitus on purettu, johon saimme myöntävän vastauksen ja pyynnön vain liittää puhelin iTunesiin uuden kortin kanssa, kun Soneran liittymä sulkeutuu. Eilen (15.1) Soneran sim-kortti sulkeutui ja laitoimme uuden Saunalahden sim-kortin puhelimeen vain huomataksemme, että puhelimen aktivointi ei onnistu suoraan eikä iTunesin kautta, vaan saimme aina saman virheilmoituksen.

"Tähän iPhoneen asetettua SIM-korttia ei tueta.
iPhoneen asennettu SIM-kortti on operaattorilta, jonka SIM-kortteja aktivointipalvelimen määrittämä nykyinen aktivointikäytäntö ei tue. iPhone on kunnossa, vika ei ole laitteessa. Aseta laitteeseen toinen, tuetun operaattorin SIM-kortti tai pyydä operaattoriasi poistamaan iPhoneen lukitus. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Appleen."

Voisitteko hoitaa asian kuntoon pikaisesti, kiitos. Alkaa hieman rasittamaan ensin käyttää kuukausi puhelinta, jolla ei ole yhteyttä verkkoon kotona ollessa ja nyt olla täysin ilman toimivaa liittymää/puhelinta.

Puhelimen IMEI-koodi on: 013062006010842
2 vastausta
Jalmar1_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jwatti,

Laitoin avauspyynnön uudelleen laitteeseesi, voisit nyt kytkeä laitteesi iTunesiin.

Mikäli laite ei vieläkään avaudu, niin lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi lisäselvityksiä varten.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jwatti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Nyt laitteen sai aktivoitua.

Jatkoa ajatellen suosittelisin tekemään tuplatarkistuksen, ennen kuin sanotte asiakkaalle, että puhelimen lukitus on avattu, niin todennäköisyytenne saada kyseinen asiakas mahdollisesti joskus palaamaan Soneralle kasvaisi.

Kiitos avusta.
Tämän osion uusimmat keskustelut