iPhone 4S sim lukituksen purku

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve, minulla on ollut kytky liittymä iPhone 4s puhelimessa ja sopimus on loppunut. Olen vaihtanut jo uuteen luuriin joten voisitteko purkaa sim lukituksen 🙂? IMEI: 013066001008842 , iphoneimei.info näyttää puhelimen olevan vielä lukittu eikä se toiminut toisella simillä.
kiitos

6 kommenttia

Hei vaan kalle_lempiainen!

Oletkos kokeillut laittaa iphoneen uuden operaattorin sim-korttia ja sitten yhdistänyt sen itunesiin tietokoneen kautta?

Soneran sim-lukitukset periaatteessa purkautuvat automaattisesti.
Hei kalle_lempiainen!

Mikäli nimimerkin Nasse93 kertoma ohje ei poistanut ongelmaa, voisitko lisätä Asiakasnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Asiakasnumerosi (10 numeroa) löydät esimerkiksi Soneran laskuistasi.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitat asiakasnumerosi ja painat Lähetä.

Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille. Tutkimme asiaa tämän jälkeen lisää. Sim-lukitus poistetaan normaalisti automaattisesti sopimuskauden päättyessä.
Mulla kans iphone 4s, yritetty itunesin kautta mut ei suostu toimimaan muilla kuin soneran liirtymillä? Asiakasnumero on xxx ja IMEI xxx
Hei rose93!

Kiitos viestistäsi. Oletkin jo viestisi jälkeen ollut yhteydessä asiakaspalveluumme. Oletko saanut iPhonesi toimimaan toisen operaattorin SIM-kortilla?
Sain iphonen toiminaan toisella liittymällä! Kiitos hyvästä ja nopeasta asiakaspalvelusta 🙂
Hei rose93!

Hieno homma, että sait puhelimesi toimimaan.

Aurinkoista kesän jatkoa!

Vastaa