iPhone 4s black 16 Gb tilauksen saapuminen

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin 23.01.2012 eli viime maanantaina iPhone 4s black 16 Gb soneran asiakaspalvelusta. Haluaisin tietää, kuinka kauan tilauksen saapuminen postiin vielä kestää, koska myyjä lupasi puhelimessa sen saapuvan parin päivän sisällä. Olen kärsimätön, anteeksi. Mutta niin moni on valittanut eri keskustelupalstoilla soneran tilausten saapumisen hitaudesta että haluan varmistaa että missä tilaukseni menee. En siis tilannut itse vaan isäni soitti asiakaspalveluun omasta puhelimestaan. Pitääkö minun antaa joku oma numero tähän tai jotain?

4 kommenttia

ja mustia oli kuulemma varastossa 🙂
Hei [ _asdasd_ ]: Tarkistin asiakasnumerollasi, että 90-loppuiseen liittymään on tilattu iPhone 4s black 16Gb 23.1. Puhelin on lähtenyt varastostamme eilen ja tilaussähköpostiin on lähetetty paketin seurantakoodi. Toivottavasti saat puhelimen vielä tällä viikolla!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
joo iskä kävi kysymässä postista ni siellä on kuulemma hyllyssä mutta ei sitä saa hakeakaan ennen ku on tullu lappu kotiin ja se lappuhan tulee vasta huomenna postissa että näin 🙂 kaikki neljä päivää tuli hännän alla odottanu ja sitte ku on perillä ni ei, odota huomiseen ni saat -.- kai siinä on se microsim-kortti mukana?
Hei [ _asdasd_ ] : lähetyksessä on mukana mikro sim -kortti. Ei muuta kuin mukavia käyttöhetkiä uuden puhelimen kanssa!

Vastaa