iPhone 4s ja Wi-Fi-verkko ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Meillä on teidän Wi-Fi-yhteys ja taloudessa yksi läppäri, kaksi iPhonea (4 ja 4s) ja yksi iPad. Wi-Fi-verkko on näissä Applen koneissa toiminut todella huonosti. Yhteys on ikään kuin muodostettu, mutta verkkosivut jne. eivät toimi. Läppärissä kaikki toimii. Kun vaihdoimme iPhoneihin ja iPadiin dns-numeron siksi, joka on kerrottu teidän sivulla, alkoivat yhteydet toimia kaikissa paitsi minun iPhone 4s:ssä. Olen nollannut verkkoasetukset ja yrittänyt muutenkin saada yhteyden toimimaan, mutta mikään ei korjaa ongelmaa kunnolla. Välillä yhteys on toiminut, mutta lakkaa toimimasta esim. yön aikana tai pidemmän kotoa poissaolon aikana. Muualla wi-fi-verkkojen kanssa ei ole ongelmia. Minulla on telefinlandin liittymä, miehellä soneran.

Osaisiko joku kertoa, mistä ongelma voi johtua ja miten sen voisi saada korjattua?

1 kommentti

Hei Oayras!

Kuullostaapas omituiselta. Mietin sitä että entä jos käytät wlan modeemista virrat pois välillä, niin auttaako se puhelinta löytämään wlan verkon paremmin vai onko sillä merkitystä? Jotain tuossa puhelimen ja modeemin välisessä yhteydessä on vialla jos muualla yhteys toimii ja muiden laitteiden kanssa toimii mutta tuo yksi "välikkö" toimii huonommin. Olisikohan muilla käyttäjillä kokemusta tällaisesta?

Vastaa