iPhone 5s:n vastaajaongelma

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Jos iPhone 5s:n Puhelin-sovelluksessa painaa Puheposti-välilehteä, näkyviin tulee seuraavanlainen virheilmoitus: "Cannot Connect to Voicemail. Call your service provider for assistance".

Soneralla on ollut ongelmia iPhonen vastaajatoiminnon kanssa jo yli kaksi vuotta. Miten tämä em. virheilmoitus korjataan? Milloin Sonera ottaa Visual Voicemailin käyttöön?

1 kommentti

Hei Jjzo !

Palvelu ei ole käytettävissä kaikkialla, eli tällä hetkellä vain muutama operaattori tukee tätä Euroopassa esim. Swisscom ja Netcom. Eli Sonerakaan ei tue tällä hetkellä Puhepostia (Visual Voicemail –toiminnetta, VVM), mutta tutkimme edelleen mahdollisuutta siihen.

”Virhe-ilmoituksen” sisällön voi muuttaa vain Apple.

"Visual Voicemail - Puhepostin käyttöönotto
http://manuals.info.apple.com/MANUALS/1 ... toopas.pdf
iPhonen Visual Voicemailin avulla näet luettelon vastaajaan saapuneista viesteistä ja soittopyynnöistä ja voit valita kuunneltavat ja poistettavat viestit joutumatta kuuntelemaan ohjeita tai aiempia viestejä uudelleen. Huomaa: Visual Voicemail ei ehkä ole käytettävissä kaikilla alueilla tai palvelu voi olla valinnainen. Kysy lisätietoja operaattoriltasi. Jos Visual Voicemail ei ole käytettävissä, napauta Puheposti ja noudata kuulemiasi ohjeita viestien noutamiseksi."

Vastaa