iPhone 6


Onko tietoa paljon maksaisi iPhone 6 Plus 64GB 2 vuoden sopimuksella kun niitä tulee?

11 kommenttia

Hei MJark!

Vielä ei ole tietoa, mutta kurkkaapa sivu http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/es ... d=some9055 ja laita nimi listalle niin ilmoittelemme kun laitetta on saatavissa. Sitten viimeistään hintakin selviää.
Kunniamerkki +14
MJark kirjoitti:
Onko tietoa paljon maksaisi iPhone 6 Plus 64GB 2 vuoden sopimuksella kun niitä tulee?


Rahoituksella ilman sitoutumista varmaankin tuon svh:n 899 euroa.

Sonerallahan on yleensä ollut aika hyvin jotain tarjouskampanjoita, joissa subventoidaan luurin hintaa satasella tai jopa parilla vastineeksi kahden vuoden määräaikaisesta liittymästä. Veikkaan, että tämä voisi olla potentiaalinen kohde sellaiselle koska normaalihinta on aika kova.
Okei kiitos. Jos laitan nimeni ja yhteystietoni listaan, niin tarkottaako se että kun minulle ilmoitetaan että se on saatavilla, että voin tulla hakemaan sen heti sinä päivänä kun mulle ilmotetaan kaikessa rauhassa vai että niitä iPhoneja on rajoitettu määrä ja että edes ne kaikki jotka laittoivat nimensä listaan niin eivät pakolla ehdi saamaan sitä (että lista menee yli sen verran mitä iPhoneja on myymälässänne sinä päivänä kun niitä tulee)?
Tuleekohan iPhone 6 myyntiin vain liittymän kanssa, vai voinko pitää vanhan Soneran liittymäni ja tilata vain puhelimen? Vanha liittymä on Soneran Suurenmoinen, jota sitä ei olisi tarvetta lopettaa. Vai tuleeko puhelimen tilaus halvemmaksi liittymän kanssa? Eli lopetan vanhan liittymäni ja tilaan uuden liittymän puhelimen kanssa? Siinähän ei mitään järkeä kyllä olisi...
MJark: Sinun kannattaa käväistä Sonera Kaupassa ja jättää nimesi siellä olevalle listalle, mikäli haluat hakea laitteen mieluummin suoraan myymälästä. Tässä vaiheessa emme pysty vielä arvioimaan minkä kokoinen erä laitteita tulee aluksi myyntiin. Varmasti jokaiselle halukkaalle tulee kuitenkin puhelimia riittämään!

Sgtmp2013: Hinnoittelupuoli selviää varmasti ihan pian ja kun täytät nimesi Merjan linkittimälle lomakkeelle, saat tiedon hinnoista ensimmäisten joukossa. Uutta liittymää sinun ei varmasti tarvitse iPhonen hankinnan myötä ottaa.
Olen ilmoittautunut oman sonera kaupan iphone 6 kiinnostuslistalle ja ilmoittanut mallin minkä haluan. Meinaako tämä sitä että kun iphonet tulevat myyntiin 26.9. niin jos kyseinen malli on kaupassa se varataan minulle eikä myydä jonottajille? Minua kiinnostaa myös iphonen hinnottelu, niin tuleeko iphonet myös liittymä sopimuksilla? En nimittäin kehtaisi maksaa koko hintaa 😉
iphone123: Kyllähän nämä ennakkokiinnostuneet Kaupoissa ensin läpi käydään, eli pääsette sopimaan sitten Kaupan kanssa suoraan :)
Vielä ei tosiaan tuo hinnoittelu jne. ole selvillä, eli vielä pitäisi malttaa odotella hetkinen.
Saunalahdelta saa edelleen tilattua netistä kyseistä puhelinta ilman liittymää ihmettelen miksei Sonera myy siksi sen tilasinkin sieltä vaikka olenkin soneran asiakas
Sonera on senverran järkevä, että myy ensin senverran mitä varmasti saa.
Tutustu iPhone sivulla näkyy nyt hinnat, mutta siinä ei ole mitää mainintaa liittymäsopimuksista. Meinaako tämä nyt sitä ettei semmosia tule näihin iPhone malleihin?
Mennään päivä ja hetki kerrallaan iPhone kutosen kanssa. Kannattaa seurailla nettisivua, laitamme sinne tietoa sitä mukaa kun sitä tulee. 🙂

Vastaa