iPhone4 ja liitymän päivitys.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro!
Oma laitesopimukseni on loppumassa kansanne ja ajatelin päivittää uuteen puhelimeen.
Selasin verkkokaupaanne iphone4 osalta ja jäin ihmettelemään laskutustanne.
esim: 16gigasen verison "E-maksu"(etukäteismaksu?) on 528€ kertamaksulla ilman pakettiliitymää ja small pakettiliitymän kanssa 252€, tähän asti pysyn perässä?

Kun muuttaa puhelimen maksutavan kuukausieriksi niin, smallin E-maksu on edelleen 252€, mutta itse räätälöidyllä paketilla 0,00€ ...mistä tämä johtuu?

Siis päkinänkuoressa. Miksi ruksinlaitto kerta- tai kuukausi -maksu kohtaan ei muuta, korin/laskun sisältöä pakettiliitymän kohdalla?

YT. Mummy

1 kommentti

Moro Mummy: Iphonelle räätälöidyissä Small, Medium, Large paketeissa laite maksetaan osittain kertamaksulla ja osittain kuukausittain. Esim. Small paketissa Iphone 4 kertamaksu on 252€ ja laitteen loppuhinta sisältyy 31,95€ kuukausimaksuun.

Itse räätälöidyllä Minun Sonera liittymällä laitteen voi maksaa kerralla pois 528€ ja kuukausittain maksetaan vaan valituista paketeista. Tämän takia hinta muuttuu verkkokaupassa.

Kolmas vaihtoehto on ottaa Iphone 4 tarjouspaketilla Small, Medium, Large tai X-Large. Nämä paketit ovat mahdollisia vain 24 kk sopimuksella. Verkkokaupasta tilattaessa laite maksetaan kuukausittain, mutta Sonera Kaupasta saa tarjouspaketin myös kertamaksulla.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa