iphone 5 nollaus/tyhjennys/varmuuskopionti

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Kun yritän palauttaa tietoja icloud-varmuuskopiosta uuteen iphoneeni, niin en pääse kirjautumaan Apple ID:lläni ja salasanallani vaan puhelin ilmoittaa jatkuvasti että "Ei yhteyttä palvelimeen". Haluaisin siis saada kaikki yhteystiedot ym. uuteen iphone5 puhelimeeni. En myöskään pääse käyttämään Safaria, vaikka minulla on käytössä langaton netti, tällöinkin ruutuun tulee viesti "Safari ei voinut avata sivua, koska palvelin lakkasi vastaamasta."

6 kommenttia

Hei Johanna! Voisit ensin tarkistaa, että asetukset ovat kunnossa. Mene kohtaan Asetukset > Yleiset > Mobiiliverkko. Tarkista, että Mobiilidata ja Ota käyttöön 3G ovat molemmat päällä. Klikkaa sen jälkeen kohtaa Mobiilidataverkko, rullaa alaspäin ja valitse Nollaa asetukset. Kokeiletko näitä ja ilmoittele, jos ongelma jatkuu.
Ei auttanut 😞
Seuraavaksi voisit kokeilla palauttaa laitteen alkuasetuksiin. Ohje löytyy Applen sivuilta.
eipä toiminut tuokaan keino 😞
Suosittelen sinua olemaan tässä asiassa yhteydessä vikapalveluumme, joko puhelimitse tai tekemällä vikailmoituksen Soneran Omilla Sivuilla. Tällöin vikapalvelun iPhone asiantuntijat ottavat sinuun yhteyttä, ja voitte yhdessä katsoa tuota tilannetta tarkemmin.
Miten tuo ns. buuttaus tapahtuu ja mitä se edesauttaa?

Vastaa