irtisanotun nettitikun laskutus

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Soitin asiakaspalveluunne 20.12.2013 ja irtisanoin nettitikku-liittymäni. Asiakaspalvelija kertoi laskutuskauden loppuvan 10.1.2014 ja antoi vaihtoehdoiksi, että pidän nettitikun toiminnassa 10.1. saakka, jolloin laskutuskausi olisi kokonainen tai sitten sen voisi irtisanoa samantien.
Sanoin, että sopii hyvin, että toimii vielä 10.1 asti ja laskutus siihen saakka.

No, 20.12.2013 nettitikku kuitenkin lopetti toimintansa (huomasin 21.12 kun sitä käytin) mutta en kuitenkaan soittanut asiakaspalveluun, koska ajattelin että asiakaspalvelija olikin irtisanonut ja lopettanut nettitikkuliittymän samantien ja koska minulla myös laajakaistaliittymä käytössä, en ilman nettiä jäänyt.

Tänään sain kuitenkin laskun ajalta 11.12.2013-10.1.2014 jossa minua laskutettu nettitikusta koko ajalta.

Onko mahdollista saada laskuun korjausta??

5 kommenttia

On on, selvä sopimus rikkomus.

Ei muuta kuin tilaa puhelin neuvottelu asiakaspalveluun ja pyydä osoite minne reklamaatio (sopimusrikkomuksesta) tehdään.

En ymmärrä isekkään kenenkä etu on paskamainen asiakaspalvelu ?
Luulisi kunnon asiakaspalvelun ja rehelliset sopimukset tuovan laajan tyytyväisen asiakaskunnan.

Tosin yhden asiakkaan panos tuottoihin on "aivan sama" ja oikeusprosessi, no sen voi unohtaa.
Mahdollisuus on tietenkin Joukko-kanne, mutta kuka alkaa promoottoriksi.
Se voisi olla kuluttaja-asialiikkeen hommeleita.

Risto
muistakaa jatkossa että koskaan ei kannata puhelimitse tehdä minkään laisia sopimuksia ei edes irtisanomisia
olen sen itse kokenut
ongelma kun on se että kun puhelimessa puhutuista asioista ei jää mitään todistetta asiakkaalle
niin asiakas on aika heikoilla vaikka näennäisesti oliskin operaattorilla todistus taakka josta en ole ihan varma kummalla se on
mutta jos haluaa ottaa varman päälle niin kannattaa sopimukset tehdä liikkeessä tai netin kautta jos siittä pystyy heti tulostaan ittelleen todistuksen tekemisistään irtisanominen onnistuu myös kirjeitse josta ottaa kopion ittelleen näin on sanonut kuluttajaneuvoja mulle
että kirjeestä kannattaa ottaa kopio ittelleen
ja jos vielä haluaa ottaa varmemmin
lähettää kirjeen kirjattuna kirjeenä
et jää todistus että on lähetetty
mulla ainakin on niin paljon ollu ongelmia kaikkien operaattoreiden kanssa
että mulle on ihan sama mitä asiakaspalvelijat sanoo
koska ne voi puhua ihan lämpimikseen mitä sattuu
luulis operaattoreiden kuuntelevan asiakkaita mutta nähtävästi asiakkaita on liikaa niin siksi ei ole väliä jos yksi asiakas lähtee pois huonon palvelun takia
operaattoreiden ei tarvitse antaa irtisanomis pyynnöstä todistusta näin ovat vastanneet mulle kulutta´ja neuvoja ja viestintä virasto
mutta irtisanomisvahviastus on annettava mutta sehän tulee vasta kun on irtisanottu

jorist-6 kirjoitti:
On on, selvä sopimus rikkomus.

Ei muuta kuin tilaa puhelin neuvottelu asiakaspalveluun ja pyydä osoite minne reklamaatio (sopimusrikkomuksesta) tehdään.

En ymmärrä isekkään kenenkä etu on paskamainen asiakaspalvelu ?
Luulisi kunnon asiakaspalvelun ja rehelliset sopimukset tuovan laajan tyytyväisen asiakaskunnan.

Tosin yhden asiakkaan panos tuottoihin on "aivan sama" ja oikeusprosessi, no sen voi unohtaa.
Mahdollisuus on tietenkin Joukko-kanne, mutta kuka alkaa promoottoriksi.
Se voisi olla kuluttaja-asialiikkeen hommeleita.

Risto
Huhuu?

Saiskohan Soneran puolelta jotakin vastausta tähän?
Hei emlu! Ensinnäkin pahoittelut myöhäisestä vastauksesta. Tässä on käynyt selkeä virhe asiakaspalvelijan osalta. Huomasin tiedoistasi, että olitkin jo ollut meihin yhteydessä ja virhe on hyvitetty. Asia lienee siis kunnossa. Pahoittelut vielä omasta puolestani aiheutuneesta harmista!
lueskelin vanhoja viestejäni ja ajattelin tähän sen verran kommentoida, jos joku lukee näitä ja etsii tietoja, että tästä saavani hyvitys ei todellakaan ollut ns. oikeita laskutus/käyttöpäiviä vastaava vaan noin 5e hyvitys ja samalla pienet haistatukset päälle.

Vastaa