kaapeli kortin tilaus ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

meillä on ollut Soneran kaapeli tv palvelu käytössä jo vuosia
nyt tuli tarjous josta saisi kaapeli kortin vuodeksi ilmaiseksi mutta yllätys yllätys
Soneran sivut eivät tunnistaneet osoitetta.

7 kommenttia

Hei inksa,

Suosittelen olemaan myyntipalvelumme numeroon yhteydessä, niin voidaan tuota korttia tilailla.
Muuten tuo kaapelikortin tilaus olisi onnistunutkin minulla, mutta kun tarkemmissa tilaustiedoissa mainitaan ilmaisjakson pituudeksi vain yksi kuukausi, niin antaa olla... turhaan tuollaisia vuoden mittaisia mainoslappusia kotiin lähetetään, kun webbilomakkeessa on eri tiedot.
Soneralta tulleessa tilaus vahvistuksessa lukee että on 12kk ilmaiseksi tuo kortti
Hei inksa ja hik,

Mielestäni se tarjous oli kortille 12kk ilmaiseksi ja ne kanavat (viasta kulta ja mix-m) olivat vain 1kk veloituksetta. Ilman muuta sen tarjouskirjeen tietojen mukaan mennään minkä olet saanut.
No mainoskirjeessä/lappusessa tosiaan mainostetaan tuota 12 kk ilmaiskorttia. Mutta kun alkaa täyttämään tilauslomaketta, niin siellä on maininta että kortin saa vain 1 kk ilmaiseksi, jatkosta pitää maksaa... ja tuo nettilomake on sen verran sitova, ettei sitä pysty kiistämään.
Hei hik: Kun teet tilauksen kirjeessä olevan nettiosoitteen kautta, tulee kaapelikortti vuodeksi maksutta joten laitahan vain tilaus tulemaan. Tieto kaapelikortin vuoden maksuttomasta ajasta on ensimmäisellä sivulla.
Hei, taisit poistaa naapurin kanavapaketit sillä kanavat näkyvät minulla edelleen. Laskuahan tästä ei tietenkään minulle tule mutta nuo kanavapaketit saa kyllä edelleen poistaa. Kyllä se onnistuu kun oikein yrität, tsemppiä.

Vastaa