kaapelilaajakaista pätkiminen rovaniemellä

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

terve.
ongelma on ollut nyt muutaman viikon ajan että yhteys pätkii ja välillä on erittäin hidas. laajakaista pitäisi olla 10m.
en ole huomannut häiriötiedotteessa mitään joka viittaisi tänne päin. löytyisiköhän tähän jonkinlainen ratkaisu? kiitos

3 kommenttia

Hei roarrr

Onko televisiossasi ollut ongelmia (esim. pätkimistä, pikselöitymistä)? Laitoin modeemillesi tulemaan ohjelmistopäivityksen joten seuraa tilannetta nyt vaikka viikonlopun yli.

Päivityksen jälkeen kannattaa modeemin palomuuri kytkeä pois.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
en ole telkkarissa huomannu mitään.
unohdin mainita että tuo signaali on tosi heikko, 1-2 pykälää eli melko heikko yhteys on koko ajan ja 5 paras vahvuus.
Hei Roarrr,

Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa