Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kaueli-7_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

kanavaa 0 ei löydy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vuokrasin videon ja katselin n:10min, jonka jälkeen lopetin.
Yritin aloittaa katselua uudelleen, mutta en löytänyt kanavapaikkaa 0.

Normikanavat näkyy hyvin.
Käytössä on sonera viihteen paketissa tulleet :

digiboxi motorola vip 1003 iptv

modeemi thomson tg789vn with sw 8.8.b
14 vastausta
karijv1_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Lopetin katselun xotic:ssa ja tunnin kuluttua yritin käynnistää videon uudestaan, mutta eipä onnistunut. Olis pitänyt maksaa uudestaan elikkä vaatii pin-koodit. Aikaa oli jäljellä 18 tuntia. Onko vika vuokrausjärjestelmässä vai puutteellisissa ohjeissa?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei KValimaa,

Kumpaa pin koodia kysyttiin ja missä vaiheessa? Kerrotko mihin aikaan suurinpiirtein olit elokuvan vuokrannut?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
karijv1_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vuokraus 23.3. joskus puolen päivän tietämillä, karkeasti sanoen. Kun videota ei löytynyt 0-kanavalta niin ajattelin kokeilla vuokraussivulta, mutta en enää muista kumpaa koodia kyseltiin. Joka tapauksessa mikään ei viitannut siihen, että maksettu video enää löytyisi.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei karijv1,

Aikuisviihdemateriaalit eivät ikävä kyllä löydy 0-kanavalta, kyseisten elokuvien sisällöstä johtuen.

Testasimme tuota vuokrausta eilen ja se näytti toimivan normaalisti.

Eli kun Xotic kirjastoon mennään niin kysytään aina Pin2 koodia. Kun elokuvan vuokraa, kysytään Pin1 koodi. Jos lopetat elokuvan katselemisen ja haluat katsella uudelleen, niin pääset elokuvaa katsomaan samalla tavalla kuin vuokrauksen yhteydessä. Erotuksena on ainoastaan se, että elokuvan kohdalla ei enää kysytä Pin1 koodia. Pin2 koodi kuitenkin kysytään aina vuokraamoon mennessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
karijv1_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos ohjeesta, pistetään mieleen vastaisuudessa. Olisi tietysti hyvä jos sen saisi näkyviin myös palvelun sivulle.