Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kaueli-7_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

kanavaa 0 ei löydy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vuokrasin videon ja katselin n:10min, jonka jälkeen lopetin.
Yritin aloittaa katselua uudelleen, mutta en löytänyt kanavapaikkaa 0.

Normikanavat näkyy hyvin.
Käytössä on sonera viihteen paketissa tulleet :

digiboxi motorola vip 1003 iptv

modeemi thomson tg789vn with sw 8.8.b
14 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaueli-7,

Painoithan kaukosäätimen 0 näppäintä? Kanavalistan kautta kyseistä kanavaa ei löydykkään.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kaueli-7_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä tuli kokeiltua, boxin valo vilahtaa muttei muuta vaikutusta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaueli-7,

Sonera play ja SF Anytime vuokraamoiden elokuvat tulevat tuolle 0 kanavalle kun ne on vuokrattu. Xotix vuokraamon elokuvat eivät tule 0 kanavalle ollenkaan.

Mistä vuokraamosta ja mitä elokuvaa yritit vuokrata, jos kyseessä ei siis ollut tuo Xotix vuorkaamo?

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kaueli-7_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä vuokraamo on juuri xotix

eli missä se toimii

ps profiili korjattu ja vuokra-aika rupee oleen finaalissa
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaueli-7,

Eli 0 kanavalle tulevat ainoastaan Sonera play ja SF anytime vuokraukset.

Xotix elokuvien vuokraukset eivät tuolle 0 kanavalle tule. Mikäli elokuvaa haluaa katsoa uudelleen vuokrausaikana, niin elokuva täytyy käynnistää vuokraamon kautta uudelleen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kaueli-7_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo tuli kokeiltua sitäkin. Eli menin vuokraamoon leffan kohdalle ja painoin info näppäintä.

Siellä pyydettii aloittamaam elokuvan katselu painamalla ok näppäintä.

ok napin painallus siirsi vain normikanavalle.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaueli-7,

Otathan myös huomioon että Xotix elokuvien vuokra-aika on 20 tuntia.

Testasimme ja vuokratun elokuvan aloittaminen uudelleen vuokraamon kautta toimii normaalisti.

Mikäli sinulla esiintyy kuitenkin ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kaueli-7_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Meikäläinen ei enää pääse testaamaan, sillä filmi pyytelee jo pin koodia.

Eli en viitti taas pistää 6€ testaukseen.

Pistätkö tähän ketjun perään että mistä löytyis ohjeet myös aikuisviidevuokraukseen.

Digiboxista niitä en ainakaan löytäny.

Ei tarttis muiden lukijoiden turhaan rahaa hassata.
kainiemi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Viesti poistettu.