Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
teroyli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

käykö tekninen tuki hyväksy palautuksen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
useista valtuutuksista huolimatta ja jopa takuuta vastaan saatusta uuesta modeemista joka on valtuutettu pari kertaa uusi modeemi ei toimi kyseinen modeemi ei toimi mutta linksys wcm300 toimii hyvin joten onko tosi että saan palauttaa molemmat modeemit minusta se on oikein koska joutusin maksaan modeemeista jotka eivät koneeni kanssa ja tässä talossa toimi entinen toimii linksys sairaseläke ja asumistuki huonot tulot ja laskut täytyy maksaa ymmärrättehän te ettei minulla siksi ole varaa maksaa tuotteesta joka ei käy koneeseeni ja tähän 64 vuona rakennettuu taloo en tiiä mistä johtuu linksys widebant modeemi toimii hyvin tähän saa vastata kaikki mutta asiantuntija on hyvin jos saan palauttaa tuotteet ja laskua ei tule niin vältetää myös asentajan turha juoksutus koska toisella toimii
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaapelimodeemin takuuvaihto on hoidettu Vikapalvelun kautta. Asia tulisi hoitaa loppuun Vikapalvelun kanssa, joten jätä yhteydenottopyyntö Omien sivujen Internet-liittymän ongelmatilanne - lomakkeen kautta ja Vikapalvelu ottaa sinuun yhteyttä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut