Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
nenohein_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

koti-TV tilattu, laitteita ei näy

Tilasin yli 2 viikkoa sitten koti-TV:n. Nopeus on nostettu 8M --> 24M:n, mutta digiboxia ja modeemia ei näy, eikä kuulu. Mistä johtuu? Tilauksen yhteydessä asiakaspalvelija sanoi pistävänsä paketit heti postiin.
3 vastausta
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ADSL-yhteys on jo 24/1M-nopeusluokassa, mutta laitteiden tilauksessa on jotain ongelmaa. Asia kannattaa hoitaa kuntoon Asiakaspalvelun kanssa joko puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai palvelupyyntölomakkeella.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
nenohein_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soittelinkin asiakaspalveluun maanantaina ja sieltä sanoivat, että tällä viikolla pitäisi tulla laitteet. Ei niitä ole vieläkään näkynyt, mutta soittelempa huomenna uudestaan, jos ei vielä silloinkaan näy.

Laitteiden tilauksesta on mennyt huomenna 3 viikkoa, eikös se olis kohtuullista jo saada postia?
Suski_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitteet ovat ilmeisesti löytäneet nyt perille. Vielä odotellaan, että tilaus saadaan muiltakin osin valmiiksi, sen jälkeen Koti TV:n pitäisi olla toimintavalmis.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.