kotitv ilman digiboksia

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tervehdys

Olen harkitsemassa uutta telkkaria ja huomasin että sonera ja samsung on tehnyt jonkin näköisen yhteistyö sopimuksen. Jos oikein käsitin, jatkossa olisi mahdollista käyttää kotitv järjestelmää suoraan telkkarista. Onko näin? ja jos on onko nykyisissä samsungin 7 ja 8 sarjalaisissa kyseinen tuki vai pitäisikö vielä odotella uudempia malleja? Olisi huomattavasti järkevämpää kun ei tarvitsisi erillistä digiboksia väliin.

2 kommenttia

Ilmeisesti olet lukenut jonkun jutun HbbTV:stä? Tuossa on mukana paljon muitankin kuin surina ja sammy. Tiedä sitten milloin olisi tulossa.. hämärästi muistelisin, että vuosia menee.

Mulla on sammyn telkku ja siellä on Maxivisionin oma appi jonka kautta ilmeisesti kanavia voisi katsoa.. itse testasin sitä muutaman kerran (siellä oli pari ilmaiskanavaa, oliko 7 päiväksi) ja ihan ok:lta vaikutti. Olisi kyllä ihan nasta jos ei tarvitsisi mitään bokseja telkun alle, pelkkä littu seinälle ja nettijohto kiinni.
niinpä. Soneran sivuilla jossain uutis aiheessa oli kyseisestä aiheesta juttua. Kävin tänään kaupoissa vähän kyselemässä, lupasivat kuulemma hieman selvittää. Löytyy artikkeli kun vähän hakee soneran sivuilta samsung hakusanalla.

Vastaa