Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
zeik86_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

kotitv palvelun kuukausimaksu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elikkä mulla olisi määräaikaista sopimusta jäljellä 19.5 asti, sitten tulee 2v täyteen ja siihen asti piti olla 0€ kuukausimaksu, kuitenkin tuossa maksoin laskun ja myöhemmin ihmettelin että oli normaalia isompi lasku, katsoin tuossa että oli kuitenkin veloitettu jo tuo kuukausimaksu 10.11€. Mistä tämmöinen johtuu, vai eikö se kk-maksu pitänytkään olla tuota kokoaikaa 0€?
10 vastausta
Teea-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 263 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei zeik86,

kiitos että otit yhteyttä. Olet aivan oikeassa, laskutuksessa on nyt tapahtunut virhe ja on hyvä että huomasit asian jo tässä vaiheessa. Järjestelmävirheen vuoksi on 22.2.2012 tippunut pois kampanja Koti Tv:n osalta, samalla kun on tilattu Sonera URHOtv Total + Viasat Kulta -kanavapaketti.

Hyvitän tulevaan laskuusi nyt jo maksamasi 3,23 euroa (laskulla 67375539 )+ 10,11 euroa (laskulla 67758378). Määräaikainen sopimus on voimassa 19.5.2013. Pahoittelen tästä sinulle aiheutunutta harmia ja toivottavasti olet muuten ollut tyytyväinen Sonera Viihteeseen.

Otathan yhteyttä meihin päin kun sopimus alkaa olemaan loppusuoralla ja katsotaan sinulle uudet tarjoukset. Voit ottaa yhteyttä tätä kautta, mutta mikäli olet Facebookissa palvelemme mielellämme myös sinua siellä 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
zeik86_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
hyvä homma, kiitoksia. Pitää odotella kuinka tuo smliiga näkyy ensikaudella soneralla vai onko kaikilla operaattoreilla nelonen pro total tjs. näkyvissä mikäli semmoinen tulee, ja sen jälkeen sitten kattoa jatkosopimuksia.
zeik86_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi, hyvitys tuli kiitoksia siitä, mutta vieläkin laskussa oli vikaa minkä maksoin, eli vieläkin kuukausimaksussa on tuo 10e ja vähän päälle, vanhaa sopimustakin pitäisi olla vielä tämä kuukausi ja uusi tehtiin viimekuussa ja sanottiin että 0e on kuukausimaksu niinkun ennenkin kun jatkaa sopimusta?
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei zeik86!

Uusimmalla laskullasi on Viihteestä veloitus 10,11€, mutta siellä on myös hyvitys 23,45€, huomasitko sen? Onko laskun loppusumma silti muuta kuin mitä olitte aiemmin sopineet?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
zeik86_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jaa se laitettiin sillälailla, miksei laitettu vain 0e kk maksu ja tuo reilu 10e palautuksia? Mutta ens laskuun ei pitäisi ainaskaan tuota kuukausimaksua tulla?
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei zeik86,
Sopimus näyttäisi päivitetyn 20.3. eli seuraavalla laskulla olisi 20 päivää maaliskuulta vanhan hinnoittelun aikaa. Sillä laskulla tulee siis olemaan vielä erillinen hyvitys kk-maksusta. Sen jälkeen laskut alkavat rullata normaalisti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
zeik86_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mites onnistuuko kanavapaketin vaihto kun mulla on tuo viasat kulta ja urho niin suoraa tuohon mtv3 totaliin? alkuvuodesta sen päivitin tuohon kultaan ja siinä tuli se vuoden sopimus, muistaakseni myyjä puhelimessa sanoi sillon että sitä voisi vaihtaa mutta onnistuuko se halvempaan kanavapakettiin?
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei zeik86!

Halvempaan pakettiin vaihtaminen ei valitettavasti onnistu. Samanhintaiseen tai kalliimpaan voisit vaihtoa tiedustella. Hauskaa vappua!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
zeik86_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onnistuukos se niin että vaihtaa vaikka siihen mtv totaliin ja discoveryyn? siinä tulee aikalailla samahinta, niin ja ettei siinä tuu sitä samaa vuoden sopimusta vaan se jatkuu vain edellisestä tilauksesta?
Tämän osion uusimmat keskustelut