Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
dan22_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

kuuluvuus pitäisi olla erinomaien?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mollemissa 3G 4G pitäisi olla erinomainen saataavuus, mutta netti ei tomi lainkaan niin hyvin kun
mä luulin kun vaihton DNAsta Soneraan.
Amulla n.kl 06:00 nopeustesti näytä n.25 mbps mikä on hyvä tulos mutta sitten n.lk 16:00 nopeustesti
näyttä vain juuri ja juuri n.2 mbps ja välliä jopa huonompi tulos, mistä tämä voi johtua.
Onko puhelimen asetuksissa jotain vika jos ei ole niin mä on valmis vaihtamaan takasin DNAhin,
koska se anakin tomi jossain määrin.
1 vastaus
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei dan22!

Kiitos viestistäsi. Kuvaamasi tilanne vaikuttaa Soneran matkapuhelinverkon ruuhkaisuudelta, mutta asiaa on syytä tutkia tarkemmin.

Lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi (10 numeroa) asian tutkimista varten. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi. Mikäli sinulla ei ole asiakasnumeroa tiedossasi, voit kirjoittaa asiakasnumeron kohdalle kyseisen puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut