Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

laajakaista kuopiossa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
eli adsl liittymäni pätkii edeleen vaikka häiriötiedotteiden mukaan asia olisi korjattu kuopiossa, ei pidä paikaansa:

PING www.l.google.com (74.125.79.99): 56 data bytes
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=0 ttl=51 time=53.722 ms
Request timeout for icmp_seq 1
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=2 ttl=51 time=53.293 ms
Request timeout for icmp_seq 3
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=4 ttl=51 time=55.728 ms
Request timeout for icmp_seq 5
Request timeout for icmp_seq 6
Request timeout for icmp_seq 7
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=8 ttl=51 time=55.876 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=9 ttl=51 time=55.273 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=10 ttl=51 time=55.593 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=11 ttl=51 time=52.959 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=12 ttl=51 time=55.265 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=13 ttl=51 time=55.496 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=14 ttl=51 time=51.148 ms

--- http://www.l.google.com ping statistics ---
15 packets transmitted, 10 packets received, 33.3% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 51.148/54.435/55.876/1.497 ms


ongelma alkoi maanantaina 19.4 ja pätkiminen on jatkunut enemmän tai vähemmän tähän päivään asti, puhelinpalvelussa oli tiedote että 'asiaa korjataan' tiistaina kun soitin sinne ja nyt häiriötiedotteissa lukee että 'vika on korjattu'. korjaus ei ole ollut kyllä mitenkään hyvä...
43 vastausta
Megabass_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
soittakaa ** jo minulle.
Pitää ** jonottaa jossain **. Eikä kukaan vastaa.

Vittu paska Sonera paska.
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Megabass: Liittymästäsi on kirjattu vikailmoitus, joka on tällä hetkellä käsittelyssä. Vikailmoitus pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti. Vikapalvelumme on sinuun vielä erikseen yhteydessä, jos ongelman selvittämiseksi tarvitaan lisätietoja. Saat myös ilmoituksen, kun vikailmoitus on tutkittu ja selvitetty loppuu.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Raivo kirjoitti:
"Pohjois-Savon alueella oli havaittu viime viikon aikana häiriötilannetta, joka oli vaikuttanut laajakaista -liittymiimme alueella. Häiriötilanne oli korjattu lopullisesti 23.4.2010 mennessä. Pahoittelemme häiriötilanteesta aiheutunutta harmia."

Mielenkiintoinen sana tuo lopullisesti. Omalla kohdallani netti saatiin Soneran puolelta pystyyn tänään. Tuo pieni, väliaikainen katsos tarkoitti kohdallamme viikon täydellistä nettipimentoa. On säädetty, koodattu ja moodattu. Softat uusittiin ja lopulta hassasin rahat uuteen modeemiinkin, kun arvoisa nettibottinne, tiedotteenne ja jopa paikallinen sonerakauppias sanoi vikatilanteen olevan ohitse.


Edellisen viestistini lopullisesti sanavalinta ei ollut hyvä tässä tapauksessa. Viittasin edellisessä viestissäni siihen, että alueella tiedossamme ollut yleinen häiriötilanne oli korjattu 23.4. mennessä. Vaikka yleinen ongelmatilanne oli korjattu, yksittäisissä liittymissä on kuitenkin tämän jälkeenkin voinut ilmetä eri syistä ongelmatilanteita.

Mikäli jollakin liittymällämme on yhä ilmennyt jonkilaista ongelmatilannetta alueella, asiasta on kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme, jotta liittymän ongelmatilanne pystytään selvittämään.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Raivo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Netti saatiin kuntoon ja pulssikin palannut pikkuhiljaa normaalilukemiin, joten on palautteen aika. Sami on oikeassa että vikaa on paha lähteä korjaamaan ilman vikailmoitusta. Asiassa on kuitenkin pari itse (ja tietoisesti?) aiheuttamaanne ongelmaa. Asentajakäynti maksaa n 100€ jos vika on asiakkaan puolella. Moni osaa hoitaa oman puolen ongelmat varsin hyvin itsekin, joten haluaa olla varma, että ongelma on verkossa ennen vikailmoituksen tekoa. Kun sitten bottinne ilmoittaa linjan toimivan, vaikka todellisuudessa näin ei ole ja häiriötiedotteenne lupailevat hommien olevan hoidettu, niin mahtaako Ossi Opiskelija riskata vikailmoituksen kanssa? Jos tämä ei vielä sido mihinkään, olisi siitä hyvä ilmoittaa ennen ilmoituksen tekoa, jotta kynnys madaltuisi.
Tämän osion uusimmat keskustelut