Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
remu05_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

lasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
moi. laskuni tulee edelleen vanhaan osoitteeseeni. olen tehnyt muuttoilmoituksen viimme vuoden lokakuussa ja ilmoittanut asiasta asiakaspalveluun mutta aina vaan lasku menee vanhaan osoiteessn.
1 vastaus
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei remu05 !

Osoitteesi tosiaan ei ollut meille päivittynyt liittymänsiirron yhteydessä. Pahoittelen kovasti! Mutta nyt on osoite päivitetty ja tästä päivästä lähtien saat laskut oikealla osoitteella.

Olethan tietoinen maksuttomasta sähköisestä laskutuksestamme? Täältä löydät lisätietoja:
Sähköpostilasku: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818
eLasku: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut