laskun saapuminen spostiin

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

moi,

kännykkään tuli muistutus laskusta 19 päivä mutta jostain syystä itse laskua ei ole tullut sähköpostiin vieläkään, mistä mahtaa moinen viive johtua? Aiemmin laskut ovat tulleet mielestäni vielä samana päivänä tekstiviestimuistutuksen kanssa.

5 kommenttia

Sähköpostitse lähetetty lasku lähetetään samanaikaisesti tekstiviesti-ilmoituksen kanssa, joten laskun on pitänyt jo saapua sähköpostiisi.

Tässä tilanteessa voi olla hyvä ensin tarkistaa, ettei kyseinen sähköpostiviesti ole joutunut vahingossa, esimerkiksi käyttämäsi sähköposti- tai tietoturva -ohjelman roskapostikansioon, jos käytämissäsi ohjelmissa on tällaiset roskapostin suodatus -toiminnot.

Voit tarkistaa uusimman laskusi tiedot kätevästi myös laskuarkistomme kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Soneran lasku 30943509568251
Hei!
Olipa onni, että satuin katsomaan roskapostiani, sillä tämä lasku
löytyi sieltä. Miksiköhän teidän laskunne ovat niin epäilyttävän
näköisiä, että roskapostisuodatin tulkitsee ne spamiksi? Olisikohan korjaamisen paikka?
rihy
Kannattaa sallia viestit osoitteesta sonerainfo@sonera.com tai vaikka kaikista @sonera.com - loppuisista osoitteista käyttämässäsi sähköpostissa, niin ei mene jatkossa laskut suoraan roskaposteihin.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
kirjoitan tähän viestin yhteyteen itseäni askarruttaneeseen asiaan. kun asia on vähän samankaltainen - mutta ei sinne päinkään.

Eli kun olen tehnyt verkossa laskujen arkistoinnin kautta maksun eräpäivän siirron ja ruksittanut kohdan että haluan että siitä lähetetään muistutus sähköpostiini. ja laittanut tietysti kenttään toimivan sähköpostini osoitteen.
Niin tämä maksumuistutuspalvelu muutamaa päivää ennen uutta eräpäivää, ei ole toiminut. miksi ei ?
Kyseisessä maksumuistutus -palvelussa, muistutusviesti lähetetään haluttuun sähköpostiosoitteeseen muutamaa päivää ennen kuin liittymä olisi sulkeutumassa maksamattoman laskun takia.

Todennäköisesti liittymäsi ei ole ollut sulkeutumassa maksamattoman laskun vuoksi ja et ole saanut tästä syystä muistutusviestiä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa