Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
punkhe-8_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

laskutus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei.

Olisin halunnut tietää kuinka on mahdollista että laskussa joka tulee sähköpostiini on eri eräpäivä kuin laskussa joka näkyy omilla soneran sivuilla?
Sähköpostiini oli merkattu maksupäiväksi 5.8.2013 ja soneran sivuille 15.7.2013?
Ja vähän myöhässä olisin myös kiinnostunut siitä että kuinka on mahdollista että puhelimessa minulle luvattiin että viihteen mukana ei tule ylimääräisiä kustannuksia ja kuitenkin laskuun oli laitettu ylimääräiset 30e lähetyskuluja?

T:Henna
1 vastaus
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei punkhe-8!

Laskun alkuperäinen eräpäivä on ollut 15.7. ja se näkyy omilla sivuilla. Lasku ei lähtenyt ajallaan, joten se on lähetetty uudelleen sähköpostiisi ja samalla eräpäiväksi on muutettu 5.8. Riittää että laskun maksaa siihen mennessä.

Toimitusmaksu 30e veloitetaan kun tilaa uuden Viihteen. Siitä on toki mainittava tilauksen yhteydessä ja summa mainitaan myös tilausvahvistuksessa. Jos epäilee virhettä, tulee laskusta huomauttaa aina ennen eräpäivää ja maksamalla laskun hyväksyy sen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut